• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : رئيس دولت و اذن نقادي ويژه!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 93 شهريور 10 نوشته شما با عنوان اذن نقادي ويژه برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم پارسي نامه، مجله اي که مي تواند کاربران فضاي مجازي را در جهت گسترش فرهنگ عمومي کشور به يکديگر نزديک نمايد و تلاش رست اندر کاران آن مجله وزين، در بخشهاي مختلف ستودني است.
    وقتي بالاترين مقام اجرايي کشور، منتقدين را «بزدل» مي‌نامد و براي آنها «رفتن به جهنم» را تجويز مي‌کند[8] آيا در چنين شرايطي، سخن از بازگذاشتن فضاي نقد -حتي براي دانش‌آموزان- ادعايي گزاف و مضحک نيست؟ تعجب و تاسف‌آور اينکه آقاي روحاني در توصيف جنايتکاري مثل اوباما از لفظ «مودب» و «باهوش» استفاده مي‌کند ولي منتقدين دلسوز داخلي را بزدل و کم‌سواد مي‌نامد!
    رييس‌جمهور و دوستانش در اين يک‌‌سالي که از عمر دولت يازدهم مي‌گذرد به بدترين شيوه، مخالفان خود را نوازش کرده‌اند که يک نمونه‌ي آن مربوط مي‌شود به اظهارات مشاور آقاي روحاني و مرد چندشغله‌ي دولت يازدهم که گفته بود: تمام کساني که به روحاني رأي ندادند حامي بي‌قانوني هستند! در همين راستا معاون اول رييس‌جمهور، منتقدين را حسود مي‌خواند و يکي ديگر از مسئولين مي‌گويد که منتقدين توافق هسته‌اي، «کوردل» هستند!
    پاسخ

    با سلام با نظر شما موافقم و اميدوارم که دولت اميد، با بي تدبيريهاي مکرر زمينه نااميدي را در جامعه رقم نزند. از حضور شما ممنونم