• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : ديگ پلو انگليس در انقلاب اسلامي!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 93 مهر 9 نوشته شما با عنوان ديگ پلو انگليس! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از تلاش دست اندرکاران پارسي نامه و بخصوص عزيزان بخش سياسي مجله، که حقير را مورد لطف خود قرار مي دهند. سعادتمند و سربلند باشيد.
    پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اين اولين بار بود که سران ايران و انگليس باهم ديدار مي‌کنند و واقعاً بايد گفت عجب دستاورد و نتيجه‌ي سريع و مفيدي داشت! البته معتقدم که «ديويد کامرون» بيشتر از آنکه لايق نفرين باشد مستحق تشکر است؛ چون به صراحت و بدون هيچ خجالتي، اثبات کرد که دشمني مردم ايران با انگليس، کاري درست و خردمندانه بوده و حتماً لازم است ادامه يابد و حتي تشديد شود.
    پاسخ

    با سلام ممنون از نظر خوبتان. موفق باشيد
    باسلام
    بعداز مدتها سري به وبلاگتان زدم که تقدير يا نقد و نظري برايتان ارسال کنم امامتاسفانه غالب نوشته ها را شعاري و فاقد جنبه تحليل ديدم اميدوارم نقدهاي خودبه دولت را عمق بيشتر بدهيد تابشود درباره اش قضاوت کرد
    پاسخ

    سلام عليکم حقير وبلاگ شما را معمولا مورد بازديد قرار مي دهم و از نوشته هاي خوب شما تقدير و نوشته هاي افراطي شما را مورد نقد منصفانه قرار مي دهم هر چند از انتشار نقدها پرهيز و فرار مي نمائيد! جنابعالي اگر عينک حزبي و گروهي را کنار بگذاري و خود را از قيد و بند جناح هاي فرصت طلب برهاني، آن زمان است که نقد و نظر شما ارزشمند است و الا، نه تنها به جائي نمي رسي، بلکه بخاطر غيرحق گوئي، بايد در پيشگاه الهي پاسخگو باشيد!!!
    + majid 
    متاسفانه هنوز بعد از اين همه سال و دشمني انگليس با مردم ما هنوز بضي ها با حماقت تمام دنبال دوستي با دشمن قسم خورده انسانيت هستند که نشانگر عدم انسانيت آنهاست.
    پاسخ

    با سلام ضمن تشکر از نظر درستتان.اميدوارم که مسئولين امر از بصيرت لازم برخوردار باشند و از اين اقدام پير استعمار عبرت بگيرنند. سربلند موفق باشيد!!!