• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : اهداف استراتژيک انقلاب اسلامي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام
    وبلاگ شما در سطح بسيار عالي قرار دارد وبلاگ شما پيشرفت خوبي خواهد داشت
    سايت ميرسوس تمام امکانات را در اختيار شما قرار مي دهد
    سيستم آمارگير حرفه‌اي وب است، که به صورت رايگان در اختيار سايت‌ها و وبلاگها قرار مي گيرد. مديران سايت‌ها و وبلاگها بدون نياز به دانش فني و امکانات خاص و تنها با ايجاد يک کد html مي توانند از امکانات يک سيستم آمارگير پيشرفته استفاده کنند.

    www.mirsus.com

    براي ثبت نام به سايت ما سر بزنيد

    متشکر
    پاسخ

    سلام عليکم ممنونم از حضور شما و متقابلا سايت شما را بازديد نمودم. موفق باشيد
    سلام عليکم!
    عيد با سعادت امام هادي عليه السلام بر شما شيفته و شيداي آن حضرت گرامي باد.
    کوچک شما مسعود رضانژاد فهادان
    پاسخ

    سلام عليکم و رحمه الله متقابلا عيد سعيد غدير را به جنابعالي تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و سلامتي شما را آرزومندم.از حضور شما ممنونم
    جالب بود !
    فقط عبارت "خانوادگي" را در سطر آخر اگر نداشت جالبترم مي شد !
    چراکه خانه و خانواده با مسجد و جماعت و جمعه و حج هم خواني داره ، نه مثلا با قرار گاههاي حتي خاتم الانبياء شما ، چراکه قرار گاه ايشان در بدو ورود به مدينه مثل استراتژيک انقلاب شما نبود !
    استراتژيک شما هم خواني با جامعه ي مدني غربي داره و در دست اونه ، شما هرچي زور بزنين او وتو ميکنه ! مگر اينکه بجاي مثلا سازمان ملل رو به خانه ي خدا برنامه ريزي کنيد ! که از اول انقلاب چنين نبوده !
    پاسخ

    باسلام از حضور شما ممنونم . نظرات جالبي داريد! اما اگر خوب تاريخ اسلام را مطالعه کرده باشيد، مسجد در صدر اسلام، پايگاه و مرکز فرماندهي و سازماندهي جنگهاي حضرت رسول(ص) و اميرالمومنين(ع) بوده است! موفق باشيد.
    با عرض سلام
    سامانه هوشمند کشوري پاسخ گويي به سوالات ومشکلات شما در زمينه هاي
    کامپيوتر ، لپ تاپ، تبلت ، اينترنت و...
    تماس از تلفن ثابت با شماره :
    9099070345

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 93 مهر 16 نوشته شما با عنوان اهداف استراتژيک انقلاب اسلامي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن حامدگودرزپور بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از تلاش عزيزان مجله پرسي نامه .موفقيت شما آرزويم مي باشد.
    + majid 
    تا زماني که بني صدرها مسئوليت گلوگاههاي دانشگاهها رو گرفتن مطمئنا هيچ جبهه اي تشکيل نخواهد شد. در کل اگر بنشينيم به اميد دولت و دانشگاه , انقلاب رو بايد ببوسيم و کنار بزاريم . متاسفانه در عرصه جنگ نرم ما ارتشي نداريم و بايد سپاه مردمي تشکيل بشه , بسيج 20 مليوني فرهنگي وگر نه با توجه به اينکه مديران اصلي فرهنگ اغلب در زمين دشمن بازي ميکنن تا چند سال ديگه کل کشور رو از لحاظ فرهنگي گرفتن و جبهه هاي پراکنده مارو در هم کوبيدن
    پاسخ

    باسلام ممنونم از حضور جنابعالي و با نظرات شما موافقم. امور فرهنگي کشور نابسامان است و متولي خاصي ندارد و اگر بخواهيم امور فرهنگي را بر اساس نظرات ليبرالي دولت تنظيم کنيم! هيچ چيزي از فرهنگ غني اسلام باقي نخواهد ماند! و لذا شکل گيري قرارگاه مشترک بر اساس مهندسي فرهنگي کشور ضروري است. موفق باشيد
    وب متفاوت و زيبايي دارين
    پاسخ

    باسلام ممنون از حضور شما.