• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : سوداي بُرد – بُرد روحاني در مسير سردرگمي!!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام و تحيت خدمت شما برادر متدين و دلسوز جناب وزنه سياسي اي کاش دولت تدبير و اميد نيز گوشه اي از مناعت طبع شما که يکي از سربازان وفاداره نظام اسلامي و رهبري هستيد را دارا بود تا انقدر وام دار و لکه دار دوول غرب نميشد و اينگونه خود و شرافت ملت عزيز را خدشه دار نميکرد.اميدواريم که اين نطفه ي منعقده در اين مذاکرات که قرار است بعد از 7ماه و 7 روز و 7 ساعت و 7 دقيقه به دنيا بيايد مولود ناخلفي نباشد تا ان روز صبر ميکنيم دولت تدبير و اميد بداند اين صبر و شکيبايي مرد م شريف ايران همه بر اساس توصيه مقام عظماي ولايت امام خامنه اي ميباشد .اميدواريم از زمان حال و اينده و تاريخ گذشته بهره برداريه بهينه داشته باشيد.والسلام.جانم فداي رهبر
    مي ترسم مذاکرات آخر ژنو

    درست مثل بازي آرژانتين باشد
    با آن همه دوام که آورديم
    درست در دقيقه ي آخر
    ناگاه کسي مثل مسي
    بيايد و کار را تمام کند
    مي ترسم بعد بازي
    عراقچي دوباره تبلت اش را بيرون بياورد
    تا به يادگار فيلم بگيرد
    و کاپيتان ظريف
    کراوات جان کري را به يادگار بگيرد
    و ما بي خود به خيابان بريزيم
    و جشن باخت بگيريم.

    واقعا تو اين بازي طرف بازنده معلومه کيه و برنده هم معلومه . بازي زد و برد آمريکا . خوش به حال اسرائيل با اين دوستي که داره و بد به حال مسلمانان فلسطين که دل خوش به دولت ضعيف ايرانند. کري هرجا که رفت و گفت حرفش اسرائيل بود اسرائيل . سران ما حرفشون همش توافق با ارباب بود و همين!
    پاسخ

    با سلام مواضع دولت ايران در خصوص مسئله فلسطين و سوريه با مواضع نظام اسلامي متفاوت است زيرا نظام اسلامي بر اساس قانون اساسي و دين مبين اسلام از فلسطين و سوريه حمايت مي نمايد و دولت هم وظايف خاص خود را انجام مي دهد، هر چند که تحرکات دولت در اين رابطه قابل قبول نيست. از نظر شما ممنونم .
    + نويد 
    بسيار تاسف آور است سي سال مقاومت ونه گفتن به استکبار دادن اين همه قرامت براي مقاومت حلال چه لالايي مخملي انگار همه خوابند
    پاسخ

    با سلام از لطف و حضور شما ممنونم و بحمدلله جريان مؤمن به انقلاب مسير صحيح را مي پيمايد، هر چند که دولت در اين مسير کوشا و فعال نست.