• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : عملکرد دولت در سياست خارجي خجالت آور است!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بر شما ، چه خوب آورديد :
    ...مردم کشورمان پنهان و اختفاي جزييات مذاکرات 1+5 را از طرف دولت تدبير و اميد را با توجه به اطلاع کامل اسرائيل از محتواي مذاکرات، عملي غير عقلاني و مخالف مصالح کشور مي دانند و مسببان آن را در آينده اي نزديک با عمل انقلابي خود [ پاي صندوقهاي رأي بعدي ] خجل و شرمنده خواهند نمود.
    آيا منظور شما همين است يا زودتر از انتخابات ؟
    موفق باشيد
    سلام عليکم
    آقو !! ما که آخر نفهميديم چي شد!!
    ميترسيم مثل يه بنده خدايي که خوابيده بود و بيدار شد ديد چهارم شده! بيدار شيم و ببينيم " بُرد ... بُرد...!!!!
    ما نگرانيم و دلواپس!! شما چه طور!؟

    وقت کردي يه سري به من هم بزن!
    پاسخ

    سلام عليکم و رحمه الله ممنون از حضور و نظر مفيدتان . وبلاگ جنابعالي را مشاهده کردم و انصافا قابل استفاده و مطلوب به نظر مي رسد و از اينکه با وبلاگ ارزشي شما آشنا شدم ، مسرورم. توفيق سعادت شما را از خداوند طلب مي نمايم.
    با سلام خدمت شما سنگين وزن سياسي با احترام در اينجا لازم ديدم مطلبي را به دولت تدبير و اميد ياد اور شوم و ان اين است که شما دولت مردان وحاميان بي تفکر شما هر چقدر و به هر مقدار خوش خدمتي به دوول غرب نماييد به اندازه خوش خدمتي شاه مخلوع ايران نبوده ديديد که حتي حاضر نشدند او را براي يک روز هم که شده حمايت کنند و بعد از فرار او از ايران پذيراي او شوند
    جناب وزنه سياسي دولت بي تدبير و نا اميد بداند قذافي پيچ و مهره هاي تسليحات اتمي خود را سوار بر کشتي و دو دستي تحويل دوول غرب داد و با هزينه بودجه هاي سر سام اور هزينه انتخاباتيه دولت سارکوزي را و ساير دولتمردان اروپايي و غربي را پرداخت کرد .ديديد ک به چه سر نوشتي دچار گرديد حال خود ارزيابي کنيد شما خوش خدمت تريد يا قذافي يا پهلوي؟
    ارزيابي اين موضوع را به مردم ولايتمدار و شجاع و دلير مردان ايراني که در تحت توجهات حضرت بيقت الله اعظم (عج) و منويات نائب بر حقش قرار دارند ميگذاريم .
    ما گفتيم انچه شرط بلاغ است .
    موفق و پيروز باشيد
    سلام
    اطلاع سعودي ها از مذاکرات هم قابل توجه است!