• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : مي دانيد توافق ژنو يعني چه؟!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    درد دل زياد است و ناگفته بسيار، اما چه بايد کرد که همچون مولايمان، فعلا بايد صبر کنيم و سکوت... سکوتي توام با بصيرت و بدانيم که اطرافمان چه مي گذرد. سکوتي با چشمان باز و فکري روشن؛ اما نه از جنس روشفکرهايي که صبحشان را جرج سوروس آغاز مي کنند و شب را با جان کري به پايان مي رسانند...
    مي نويسم تا هم تو و دوستان عروج کرده ات آسوده باشيد و هم آنان آشفته، امت خامنه اي بي غيرت نيست...
    بي غيرت نيستيم تا به نام برد - برد، همه چيزمان را ببرند و دم برنياوريم؛
    بي غيرت نيستيم تا براي کدخداي قلابي، در سرزميني که به خون تو و همت و باکري سرخ شده، فرش قرمز پهن کنند؛
    بي غيرت نيستيم تا امام، يکه و تنها فرياد زند و عده اي خوشبين و خوش خيال، بگويند چون او در جريان همه چيز هست، پس ما نبايد حرفي بزنيم.
    بي غيرت نيستيم تا بگذاريم عاشورايي ديگر تکرار شود و بعضي ها نگذارند در اين عصر ارتباطات، حتي صداي امام به امت هم برسد؛
    بي غيرت نيستيم تا تنها نظاره کنيم که فلاني، حتي در برابر امام نيز بخواهد منبر تذکر و توصيه برود و فرمان عفو صادر کند؛
    بي غيرت نيستيم و منتظريم تا زمانش برسد؛ آن وقت بگوييم که چرا وقتي کدخداي قلابي، هرچه نرخ نفت را پايين تر مي کشد، بعضي ها بيشتر در برابرش خم مي شوند؛ چرا بايد بچه هاي انقلاب براي آرزوي هلاکت ديکتاتور سعودي، دادگاهي شوند؛ چرا ريشه هاي اصلي پديدآمدن فساد اقتصادي در اين مملکت، اين روزها داعيه دار مبارزه با فساد شده اند، آناني که فرزندانشان به انواع فسادها مشهورند اما .... (اما غيرعلني)!
    بي غيرت نيستيم تا اگر آمدند شرط برداشتن تحريم را يک چيزى قرار دادند مثل اينکه دست از اسلام برداريم، دست از استقلال برداريم، دست از حرکت به سوى علم برداريم، دست از فلان پديده‌ افتخارآميز برداريم، ما شروط آنها را قبول کنيم
    امت خامنه اي را دعا کن تا بتوانند از اين فتنه هاي تو در تو، سربلند خارج شوند و با عبور به سلامت از پيچ بزرگ تاريخي، بيرق را به صاحب برسانند؛ ان شاءالله.
    پاسخ

    با سلام غيرت و پايداري همراه بصيرت را مي توان در قلم شما مشاهده نمود. سربازان سيد علي در سنگرهاي خود آماده نشسته اند و منتظر اشاره امام خود مي باشند. صبر انقلابي، در جاي خود، به آتشفشاني مبدل مي شود که بد خواهان تاب ايستادن در برابر آن را ندارند. موفق باشيد.
    + فريبا 
    سلام و لايک
    راستي الان تو دنيا رتبه ي چندم هستين ؟ تو آسيا چندم ؟ تو منطقه ؟ شما
    پيشنهاد خوبيه :
    ولي فکر نمي کنم صداوسيماي شما جرات اينو داشته باشه ! مگه اينکه با امثال شما مصاحبه کنه و سراغ بگيره !
    آخه مثل شما سه و نيم دهه هس که ابرقدرتارو درب و داغون کردين و هيمنه که نه ، ته مونده اي هم از اونا باقي نذاشتين که باهاش رييس جمهورتون بره سر ميز مذاکره !
    حالا کاري نداريم به حافظه ي شما ! که تازه بفکر مقاومت افتادين که در برابر اون ! قدرتا برين قوي شين ! که ضعيف نباشين در برابرش ! همونو ميگم ديگه !
    بابا وزنه ي سياسي !
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 93 دي 26 نوشته شما با عنوان معناي توافق ژنو برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن سيد تارخ مينايي فر بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم از بزرگواري شما ممنونم.
    سلام بر دوست فهيم و فرزانه مان ، کليد مقوائي را کَي توان باز کردن قفلهاي آهني است ؟ اين کليد هم مقوائي نه بلکه پنبه اي است ! موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم خود حسن آقا هم مي داند، که هيچگاه پدرخوانده اش، کليد واقعي به دستش نداده و نخواهد داد. آقاي رفسنجاني بعد از موفقيت حسن آقا گفت؛ آنچه مي خواستم شد، پس، حسن کليددار نيست، بلکه کليد مقوائي کاردستي بود که برايش ساخته بودند. سلامتي شما را آرزومندم