• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : ميدان را از نااهلان و نامحرمان بازستانيم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خوب با اين شرايط تکليف ما چيه ؟ واقعا بايد چکار کنيم ؟ نبايد يه حرکتي چيزي انجام بديم؟ اينطوري که ما فقط نشستيم داريم به خرابکاري اينها نگاه ميکنيم.
    با سلام مجدد ، آنها نه تنها کاري انجام نمي دهند بلکه کارهاي انجام شده را نيز برمي گردانند به روز اول و حتي کمتر ، نديديد با اورانيوم هاي غني شده که حاصل زحمات و تلاشها و عمر و زندگي نخبگان هسته اي مان بود چه کردند ؟ ....
    پاسخ

    سلام عليکم با عرض پوزش از تأخير. اميدوارم که شرمنده آناني که خون خود را نثار کردند و بارها پيکر خونين آنها را ديدم و با آنان گفتگوهاي کوتاهي داشتم، قرار نگيرم و انقلاب را آنگونه که امامان خواست به دست صاحب اصلي آن تقديم نمائيم.
    آقاي امير اين سخن امام علي (ع) در مورد زندگي خصوصي افراد هست نه جايي که به جامعه و حکومت اسلامي بر ميگرده . آقاي محمد ترابي به نظر شما بايد ما بنشينيم و منتظر باشيم که آيا اين مسئوليني که شما ميگيد ( و معمولا هرکدوم به جايي وابسته اند) کاري انجام بدن و آيا انجام ميدن؟؟
    پاسخ

    با سلام ممنون از پاسخ حضرتعالي و بصيرتتان.
    سلام
    به منم سربزن.
    سلام ، خسته نباشيد ، چه بسيار تذکر بجايي داده ايد ، ان شاءالله مسئولين ذيربط مد نظر قرار دهند ، ضمناً بايد بعرض امير آقا هم برسانيد که مسائل را با هم قاطي نفرمايند ، رسول الله (ص) اين سخن را در مورد منافقين و محاربين نفرموده اند ، بلکه خداوند تبارک و تعالي به ايشان فرموده اند که چه براي آنها (منافقين) آمرزش بخواهي يا نخواهي بلکه اگر هفتاد مرتبه هم براي آنان آمرزش بخواهي خدا آنان را نخواهد بخشيد ! اين تکليف منافقين است تا چه رسد به محاربين ! اينها که در فتنه 88 محاربه با نظام را کاملاً نشان دادند ! آيا به اين زودي فراموش کرده ايد ؟ بنابراين دل سوزاندن براي آنان تصور درستي نيست ! اينها بايد محاکمه و مجازات شوند نه مورد تفقد دوستان ! قرار گيرند.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 93 بهمن 3 نوشته شما با عنوان اهل و نا اهل برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب زهرا.م و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکمممنون از تلاشهاي بي وقفه پارسي نامه.
    سلام

    امام على عليه السلام: رسول خدا صلى‏ الله‏ عليه ‏و ‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى ‏كردند، سرزنش نمى ‏نمودند و در پى لغزش‏ها و اسرار ديگران نبودند و [درباره ديگران]، چيزى جز خير (خوبى) نمى‏ گفتند.
    عيون اخبار الرضا ج1 ، ص319


    پاسخ

    آقا امير سلام عليکم ممنون از حضور و تذکر شما . در سيره نبوي و علوي، مدارا با جريان نفاق، حد و اندازه اي دارد و امروز کشور عزيز اسلامي ما با يک نفاق بسيار پيچيده اي روبرو است که اميدواريم از اين پيچ تاريخي سرنوشت ساز، به سلامتي عبور نمائيم.