• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : اکبر هاشمي رفسنجاني در پازل دشمن!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ايرج 
    چقدر گستاخ شده ايم!!!
    زماني بود كه از بيخ و بن خود را پاره مي كرديد كه قائم مقام رهبري آيت الله منتظري و بعد يك باره منتظري شد دشمن خونخوار و به حصر خانگي رفت!
    هاشمي رفسنجاني كه يار امام بود و نماينده او در جنگ و با مقامي بالاتر از آيت اله خامنه اي در آن دوران حالا شد دشمن خونخوار!
    موسوي كه يار امام بود و هشت سال مملكت با تدبيرش جنگيد و شد دشمن خونخوار
    و...
    همين طور كه بشماري مي بيني خيلي از انقلابيون ممتاز آن زمان كه در اوج محبوبيت و نزديكي به امام بودند حالا شده اند پيس و كثيف!!
    و باقي چه مي توان نوشت كه همين را هم اگر بخوانيد بايد كلاه را هوا انداخت!!
    پاسخ

    با سلام چقدر بي بصيرت گشته ايم!!! که بصيرت افزايي را بر نمي تابيم و داستان طلحه الخير و زيبر سيف الاسلام را که عليه امامت و لايت توطئه کردند و با فرزندان ناخلف و ضد انقلابشان، جنگ جمل را بپا کردند، فراموش کرده ايم و همچنان رويه خوارج و فريب خوردگان و معاويه هاي زمان را مثل افرادي که در روز چهارشنبه نماز جمعه را به معاويه اقداء کردند، نگاه مي کنيم و اَين عمار علي(ع) را به خاطر حُب و بُغض جناحي و گروهي، عمداً به فراموشي سپرده ايم!!!! اَين تذهبون!!!!!!!!!!
    + ع 
    سلام. آفرين بر شما.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از توجه حضرتعالي.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 93 اسفند 16 نوشته شما با عنوان اکبر هاشمي رفسنجاني در پازل دشمن برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن محمد يزداني بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از تلاشهاي مخلصانه شما در مجله پارسي نامه هستم.
    با سلام
    وزنه محترم سياسي ارزو بر جوانان ننگ نيست
    در رابطه با بحث رياست خبرگان فقط ميتوانم اين را بگوييم
    الاغ در خواب بيند پنبه دانه
    لازم بذکر است که در يکي از نشريات اصلاح طلبان دانشگاه ازاد اقاي هاشمي اينگونه اعلام نموده بود که من تمايلي به رياست مجلس خبرگان رهبري ندارم.در همين راستا به ياد مثالي از مرحوم پدرم افتادم که ميفرمود به جناب گرگ گفتند شما بايد رياست و چوپاني گله را عهده دار شويد که به ناگاه جناب گرگ شروع به گريستن کرد و گفت نميشوم گفتم پس چرا گريه ميکني ؟ گفت اخه ميدونم اين پيشنهاد دروغه .
    موفق و پيروز باشيد .
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از ديگاه مفيد و انقلابي شما.