• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : حق غني سازي در ايران چرا پذيرفته شد؟!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    تشکر از مالب مفيدتون. به سايت ما هم سر بزنيد. رز سياه
    the-blackrose.ir
    پاسخ

    با سلام ممنون، خدمت رسيدم.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 94 فروردين 19 نوشته شما با عنوان حق غني سازي ايران برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم از لطف شما ممنونم.
    و اين روزها که در دل فتنه‌ي هسته‌يي در بهت سقوط سهم‌ناک فردو هستيم، باز از خود مي‌پرسم که اين ‌روايت را در دل کدام ابرروايت بايد خواند و فهميد؟ نزديک‌ترين پاسخي که به ذهنم مي‌رسد سقوط فاو است.
    تاريخ مي‌گويد که فاو در ظهر 30 خرداد 1367 سقوط کرد؛ باور من اما اين است که سقوط فاو از ظهر 3 خرداد 1361 آغاز شد؛ درست از هم‌آن هنگام که از کنار مسجد جامع خرم‌شهر جرياني از جنگيدن خسته بود و در پي پايان کار با مذاکره رفت؛ هم‌آن جرياني که نه در پي “رفع فتنه از عالم” که به دنبال “يک پيروزي بزرگ” بود و در تحقق اين هدف خواه‌ناخواه به پشت کاخ سفيد شيطان بزرگ رسيد.
    بهار سال 1367 نيز شبيه‌ترين فصل به بهار 1394 بود: جنگي به فرسايش افتاده با پاياني نامعلوم، خزانه‌يي که در خدمت جنگ نيست، مردمي که تحريم‌ها آزارشان مي‌دهد، نفتي که فروش نمي‌رود، انتخابات مجلس سوم که پيش رو است، مرفهيني که دلواپس‌ها را جنگ‌طلب مي‌خوان، رسانه‌ي ملي که ياوه مي‌بافد، ديپلمات‌هايي که به امريکا اميدوارند، خواصي که ساکتند و پرونده‌ي جنگ که به دولت سپرده شد و در چند ماه همه چيز تمام مي‌شود.
    و فتح‌الفتوح مصطفا احمدي روشن و يارانش، مجتمع غني‌سازي فردو، مانع اصلي صلح‌طلب‌ها در بهار 94 در بستن با کدخدا بود؛ و به همآن علتي سقوط کرد که سائر فتوحات ما از دست رفت
    با امضاي توافق نهائي فردو مبدل به يک مجتمع غني‌سازي اسمي خواهد شد؛ يک مجموعه‌ي نمايشي با هزار سانتريفيوز تاريخي که بدون مواد شکافت‌پذير به دور خودشان مي‌چرخند؛ يک موزه. و در انتهاي اين مسير محتمل آخرين چيزي که پس از موميايي شدن مي‌تواند به موزه مبدل شود به گمانم خود سنت خميني و نهضت خامنه‌يي است.

    پاسخ

    با سلام حقير در گرما گرم سقوط فاو بوده ام و از نزديک شاهد خيانت اين جريان بوده و تاکنون هستم، اما عمارهاي زمان خواب را بر جريان نفاق خزيده در قدرت زر و زور و تزوير تلخ خواهند کرد. انشاء الله