• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : هاشمي رفسنجاني را آيت الله نخوانيد!!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 94 خرداد 3 نوشته شما با عنوان خريد و فروش لقب برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن سيد تارخ مينايي فر بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون شما هستم.
    به نام يگانه هستي بخش
    با عرض سلام و ادب و احترام و تبريک به مناسبت حلول ماه مبارک شعبان و سالروز تولد سالار شهيدان و علمدار دشت کربلاو سجاد الساجدين
    لازم بذکر ميدانم بگوييم در طول تاريخ خيلي از ياران مولا علي مانند طلحه و زبير در رکاب حضرت شمشير ميزدند ولي واقعا ادمي در پس هواي نفس خويش است.و کار بجاي رسيد که روزي در مقابل حضرت قد علم کرده و شمشير کشيدند .حال اقاي رفسنجاني و نيروهاي اصلاح طلب مسير انان را طي ميکنند انان خود مطلع هستند که در کشور اسلامي ما اگر انان عزت و احترامي جزيي هم دارند از قبل سايه مقام عظمي ولايت است. اميدوارم انشالله همه در صراط حقيقي الهي قدم بگذاريم.
    اللهم احفظ قائدنا امامنا خامنه اي
    موفق و سربلند باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم اين ايام فرخنده را به شما تبريک عرض مي نمايم. بايد در مسير هواي نفس دست اندازهاي متعددي ايجاد کرد تا از گزند آن در امان بمانيم، اما برخي خاندانشان هواي نفس آنان شدند و به بيراهم رفتند و ديگران را با علامه سازي همراه خود مي نمايند و اينان عاقبت خوبي ندارند!