• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : جبهه تروريسم در مقابل جتهه حق
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + معمولي 

    با سلام جالب است بنشينم تحريم ها حل شود سرمايه وارد خزانه خالي شود و همه وعده هاي روحاني عملي شود ! جناب روحاني خسته نباشي ! جناب آقاي روحاني چيزي مانده که آنرا به تحريم ها ربط نداده باشي؟ رو در بايستي نکن !خبر آنلاين روحاني : تحريم ها بايد از بين برود تا مشکل محط زيست حل شود در ادامه گفت: ما وقتي مي‌گوييم بايد تحريم‌هاي ظالمانه رفع شود بعضي‌ها چشمان‌شان زياد نچرخد. تحريم‌هاي ظالمانه بايد از بين برود تا سرمايه بيايد و مشکل محيط زيست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبي زياد شده و بانک‌ها احيا شوند. آنها که ملت ما را تحريم کرده‌اند ظلم بزرگي مرتکب شده‌اند اما عده‌اي در داخل هم نمي‌دانستند تحريم چيست.

    وي با بيان اينکه تحريم مانند يک بيماري است که از يک تب کوچک آغاز مي شود، گفت: در ابتدا به اين تب کوچک توجهي نشد اما وقتي بيمار به زمين افتاد و ديگر نتوانست تکان بخورد به دنبال درمان بيماري رفتيم. بعضي معناي تحريم را نمي‌دانستند اما قدم به قدم مشکلات ما زياد شد.

    در حالي که امام تحريم هاي اقتصادي را تحفه الهي دانستند.

    جاي تعجب نيست دولتي که عاشورا را درس تعامل بداند .تحريم ها را که از نظر امام تحفه الهي است را يک بيماري بنامد .

    روحاني جان :تورا تيشه دادند هيزم کني ندادند بنان مردم کني ندادند بنيان مردم کني .با تيشه اي که مردم به دستت داده اند کجا را نشانه گرفته اي؟


    با سلام

    مطلب شما در سايت قلم تو منتشر شد
    منتظر مطالب خوب شما هستيم
    لينک مطلب:
    http://ghalameto.ir/news/7852/%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AC%D8%AA%D9%87%D9%87-%D8%AD%D9%82

    با تشکر
    قلم تو
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حضور و بازنشر شما. در حد وسعم در خدمت شما خواهم بود. موفق باشيد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 94 خرداد 15 نوشته شما با عنوان جنگ نيابتي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن سيد تارخ مينايي فر بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حسن توجه شما.