• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : شيفتگان خدمت و تشنگان قدرت!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ديده بان 
    سلام ، حيف از اين وبلاگ است که به آگهي هاي تبليغاتي ملوّث شود ! لطف کنيد همه را حذف نمائيد . هم جاي نظرات را گرفته و باعث معطلي بازدي کننده ميشود و هم صلاحيت بودن در اين وب را ندارد ، تا نظر شما چه باشد . موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حُسن نظر و تذکرتان. سرفراز باشيد.
    ارتباط مستقيم هست بين پيروي از هوس و قدرت طلبي...قدرت طلب ها ميان تهي بودنشون رو، روز به روز بيشتر در معرض نمايش قرار ميدن...خودشون شدن دليل رسوايشون..عجبا که ادعاي منطق و عقلانيتشون!!! هم گوش فلک رو کر کرده...
    انسان، تنها مي تواند آن باشد كه خود را چنان بيند؛ و تنها مي تواند به جايي برسد كه خود را در آنجا ببيند.((فلورانس اسكاول شين))
    با سلام و آرزوي قبولي طاعات ؛ اينک که همه چيز عوض شده و ياران ديروز دشمنان امروزند ! قطعاً شعار ها هم در باور آنها عوض شده ! تا جائي که در يک ضيافت رسمي با حضور شخصيت دوم مملکت ، سخنان هتاکانه مُجـــــرمان ديروز و مَحـــــرمان امروز بر تطهير فتنه گران است و مجرم بزرگ را سيد مظلوم مي خوانند !!! ( در حالي که سيد مظلوم را امام (ره) شهيد بهشتي دانستند و بس ! پس شعار شهيد مظلوم بهشتي را هم بايد در نظر اينان اينگونه نوشت : ما تشنگان قدرتيــــم نه شيفتگان خدمت !
    مؤيد باشيد وزنه سياسي
    پاسخ

    سلام عليکم. استاد عزيز، ايامي شرشار از رحمت واسعه الهي برايتان آرزومندم. مثل هميشه مختصر و عالي تحليل فرموده ايد. هر چه دولت جلوتر مي رود بيش از گذشته پرده را کنار ميزند و باطن خود را نمايان مي کند و لذا عماروار بايد بصيرت افزائي نمود و فرصت بسيار اندک. خير کثير در ماه ضيافت الهي روزيتان باد.
    سلام
    وبلاگ خوبي داريد منتظر پستهاي ديگه شما هستم
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حضور و عنايتتان. خدمت رسيدم . موفق باشيد.