• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : تفسيري مذموم و ناصواب از يک حقوقدان!!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام دوست عزيز وبلاگ نويس.يه سوال درباره خداوند گإاشتم که حتي خودم هم جوابش رو نميدونم خوشحال ميشم حتما سربزني ونظرت رو بگي.http://setarehsokhan.parsiblog.com/
    پاسخ

    سلام عليکم، خدمت رسيدم و لذت بخش و اميدآفرين بود. وفق باشيد.
    + معمولي 
    سلام
    به بازديد کنندگان اين صفحه پيشنهاد مي کنم اگر مي خواهند اکبر و فائزه و مهدي و...را بهتر بشناسند مستند پايان مدارا در سايت مستضعفين تي وي راحتما به تماشا بنشينند.http://www.mostazafin.tv/
    پاسخ

    سلام عليکم، ممنون از حُسن توجه و دقت نظر و هدايتگري خوبتان هستم.
    سلام بر استاد عرصه سياست و ديانت و مقاومت ، اين گروه اقليت با هر ترفندي بود بالاخره ملت و رهبري را در مقابل عمل انجام شده قرار دادند !!! مغزهاي اتاق فكر سازمان سيا آمريكا سالها روي اين نقشه راه كار كرده اند و تمام جوانب آن را بررسي نموده اند تا كشور و ملت را در محاصره ي كيش و مات قرار دهند ! خدا كند كنگره آمريكا اين توافق ننگين را تصويب نكند ( كه بعيد به نظر مي رسد ) ، مجلس هم بخواهد تصويب كند مصيبت بيشتر ميشود ( چون با تصويب مجلس بصورت قانون در مي آيد ) تصويب نكند ( رد كند ) ، همه ي تقصيرات به گردن ايران مي افتد ! چون مجلس راهي جز تصويب يا رد ندارد ! ( يعني نمي تواند بند بند آن را بررسي و اصلاح نمايد !!! ) ، بنابراين آقاي عراقچي كه گفته بصلاح كشور نيست كه برجام در مجلس بررسي شود ، درست مي گويد!!! چون خود مي داند كه چه آشي براي ملت و نظام پخته اند !!!
    اميد است خداوند تبارك و تعالي شرّ اجانب و بيگانه پرستان مزدور را از سر اين مملكت كم كند ، ان شاءالله . كه گفته اند : خدا كشتي آن جا كه خواهد بَـرَد * اگر ناخدا (بخوانيد كدخدا) جامعه از تن دَرَد !!!
    بيش از اين آزرده تان نمي كنم .
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم، به نظر مي رسد حتي رفسنجاني و همسرش هم اميدوارند که آزادي فرزند(مهدي) دزد، شرور و فاسد اقتصادي خود را با اجراء برجام نظاره کنند، لذا اميدوارم سرنوشت شوم حسن لاهوتي پدر شوهر فائزه و فاطمه رفسنجاني در زندان نصيبشان گردد، تا ملت و کشور براي هميشه از دست خاندان رفسنجاني راحت و روي آرامش را ببينند و در آن زمان است که جريان دولت ليبرال روحاني بي سر و فرمانده خواهد شد. از توجه و عنايت شما ممنونم و آدينه اي همراه با ظهور مهدي آل محمد(ص) براي استاد فرزانه خود آرزو مي نمايم.
    سلام
    از شما تمنا مي کنم که به وبلاگ من هم سر بزنيد.
    يک کليک ساده بر روي لينک زير وقت گرانبهاي شما را نخواهد گرفت.
    پيشاپيش تشکر.
    پاسخ

    سلام عليکم، خدمت رسيدم و ممنون از حضورتان.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 94 مرداد 21 نوشته شما با عنوان تفسيري مذموم و ناصواب از يک حقوقدان!! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن محمد يزداني بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم، ممنون توجه و تلاش شما هستم.
    + معمولي 
    سلام
    ريش و قيچي که فعلا دست خودشونه مجلس که راس امور بود !را بادمجان هم فرض نکردند چه کاري از دست ملت برمياد؟
    پاسخ

    سلام عليکم، ملتي که حماسه 9 دي مي آفريند، اگر در ميدان بصيرت حرکت نمايد و به شاخص انقلاب اسلامي بنگرد، باز هم قادر است حماسه سازي نمايد و جلوي فتنه را ببندد، فلذا با فتنه سامري مقابله کردن، رمز و رومزي خاص مي طلبد. ممنون از توجه شما و خداوند ياورتان باد.