• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : دولت اعتدال، دروغ را خسته کرد!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + معمولي 
    سلام
    گاهي وقت ها تشخيص سخت مي شه ازيک طرف رهبر به حفظ وحدت و همدلي و همزباني و هشدار در مورد ايجاد دو دسته گي امر مي کنند و از طرفي دولت هر روز آشش را شورتر مي کند .يه تيتر خبري خوندم که نوشته بود جان کري : تند رو ها ...مرگ بر رو حاني مي گويند.از اين جسارات خيلي ناراحت شدم . کاش يکي تو دهنش ميزد. کاش همدلي دو طرفه بيشتر مي شد .
    با اجازه از شما، مي خواهيد بدونيد امام خميني رهبر کبير انقلاب از چي مي ترسيد،اين ويديو کوتاه رو ببينيد .http://www.aparat.com/v/dfnCK
    پاسخ

    سلام عليکم، در زمان فتنه، دشمن شناسي از اهميت بالايي برخوردار است و لذا دولت اعتدال بنا دارد که از آش بي حاصل و پر خطر برجام، براي تحکيم قدرتش با هم افزائي آمريکا و کشورهاي غربي استفاده نمايد و در اين راه از همه حربه هاي مشروع و نامشروع بهره خواهد برد و انصافاً ولايت فقيه هم علي رغم سکوت و بي رمقي جناح مؤمن به انقلاب اسلامي، در فرصت هاي مختلف مسير حرکت را معين نموده وليکن رئيس مجلس و برخي خواص در مسير جناح مؤمن سنگ اندازي مي نمايند. شاخص را بايد در اين مقطع زماني گم نکنيم، آنقدر از ولايت جلو نزنيم که سايه خودمان مسير را تاريک نمايد و آنقدر عقب نمانيم که در مسير گم شويم.