• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : دروغي به اسم، رعايت تدابير رهبري!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 
    مي دانم که اين را منتشر نمي کنيد اما بهتر است بدانيد
    شما لياقت صحبت در مورد کساني که مذاکره کردند را نداريد چرا که شما اصلا عرضه کارهاي مثال زدني آن ها را نداريد.
    ثانيا شما بهتره هيچ کاري با مملکت نکنيد چون وجود شما مضره براي هر دو طرف و البته براي مردم. شما راديکالهاي منفعل. شما فقط بلديد حرف بزنيد موقع عمل هم خراب کاري مي کنيد مثل همون آقاي جليلي و احمدي نژاد که روابط ما را در جوامع بين الملل به فضاحت کشيد. واقعا بدم مياد از کسايي مثل شما که افتادن توي خونه هاشون و نمي دونن توي دنيا چه خبره. هم براي خودم متاسفم هم براي شما هم براي مردم. شما جزو مردم نيستيد اما خودتون رو لا بلاي اونها قايم ميکنيد. نون به نرخ روز خوردن هم حدي داره.
    پاسخ

    با سلام علي آقا خيلي خودت را ناراحت نکن، اگر تبري و تولا براي حزب و غير خدا باشد، اين بد آمدن و خوش آمدن ضلالت و گمراهي است، پس تلاش نما که براي خدا دوست بداري و براي خدا هم دشمن بداري و اين مسير هدايت است. نمي دانم چند سالتان است و آيا سردي و گرمي روزگار را ديده ايي؟ آيا در روزگار خون و آتش، توفيق جهاد در راه خدا را داشته اي؟ از حصارها و دکانهاي اصلاح طلبي و اصولگرائي و فرصت طلبي بايد خارج شد و حب و بغض را تنها براي خدا خرج نمود، آنگاه مطمئن باش به راحتي نمي تواني بگوئي که از ديگران تنفر داري يا خير! زيرا ملاک دوستي حزب و علاقه افراطي به افراد نيست. عاقبت به خير باشي. منتظر شما هستم و نظر شما را هم براي خدا منتشر نمودم
    سلام
    اينها دکتراي بازي با کلمات و ستيز با رهبري دارند... چه توقعات زيادي داريد شما!! http://asle110.parsiblog.com/

    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از توجه ويژه و دقيق تان.
    با سلام و تشكر ؛ فرازي از اين يادداشت در سخن روز امروز اين وبلاگ قرار گرفت . ايدكم الله
    پاسخ

    سلام عليکم، استاد عزيز تأخير حقير را ببخشاييد و از زحمات شما تشکر مي نمايم. سرفرازيتان را آرزو مندم.
    + معمولي 
    سلام با اين تفاسير و فضاي مجلس پيش بيني شما در مود توافق چيه اصلاقابل پيش بيني هست ؟
    پاسخ

    سلام عليکم مجلس با توجه به حضور لاريجاني در رأس آن، اصلاً قصد ورود به موضوع برجام را نداشت و الان هم تعدادي از انقلابيون واقعي هستند که تلاش دارند از حقوق مجلس دفاع نمايند و دولت هم از بررسي آن در صحن علني مجلس بسيار نگران است و تلاشهايي را براي عدم طرح آن در مجلس پيگيري مي کند و به نظرم مي رسد با توجه به نزديکي ديگاه لاريجاني با روحاني، مجلس اقدام قابل توجهي انجام نخواهد داد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 94 شهريور 16 نوشته شما با عنوان رعايت تدابير رهبري؟! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب پارسي نامه و دبير سرويس آن سادات موسوي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از توجه شما.