• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : اهداف حاج حسن از مذاکرات هسته اي!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Ali 
    کلا الان خودش داره از گلابي برجامي که خدا اورده استفاده ميکنه
    فلعنت الله علي قوم الظالمين
    + همراه رايانه 

    همراه رايانه

    مرکز پاسخگويي مشکلات رايانه اي

    تلفن تماس از طريق خط ثابت : 9099070345

    www.poshtyban.ir

    ممنونم از مطلبتون
    عالي بود و خداقوت
    پاسخ

    با سلام ممنون از حضور و نظرتان و خدا نگهدارتان باد.
    + صدراله 
    حضرت آقا در ديدار جمعي از فرماندهان نيروي دريايي سپاه:ناکامي هاي دشمن در داخل و در منطقه، به برکت هوشياري و آمادگي و عزم جوانان انقلابي و اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه بوده است، خاطرنشان کردند: بر همين اساس بيشترين تلاش و برنامه ريزي قدرتهاي استکباري، براي دشمني با نظام اسلامي ايران است و ادعاي آمريکا براي مذاکره با ايران نيز در همين چارچوب و براي نفوذ، است.
    حضرت آقا با انتقاد از عده اي سهل انگار و سهل انديش در داخل که متوجه ابعاد و عمق اين موضوع نيستند، فرمودند : در کنار اين افراد سهل انديش، بي خيالان جامعه و افرادي هم هستند که به مصالح و منافع ملي کشور هيچ اهميت و توجهي ندارند.

    حضرت آقا همچنين فرمودند : ايران هيچ مخالفتي با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپايي و غيراروپايي ندارد، اما در مورد آمريکا موضوع متفاوت است زيرا آنها تعريفي که از مذاکره با جمهوري اسلامي ايران کرده اند، به معناي نفوذ و باز کردن راه براي تحميل است.
    پاسخ

    با سلام ممنونم. در زمانه اي که عده اي با سهل انگاري و سهل انديشي زمينه اميدواري دشمن را فراهم نموده اند، بايد تلاش جهادگونه نمود و بصيرت را در جامعه بخصوص در ايام ماه محرم نهادينه کرد.
    + صدراله 
    کودتاي 28 مرداد، قانون کاپيتولاسيون، واقعه 16 آذر و کشتار دانشجويان، حمله امريکا در طبس، تسخير لانه جاسوسي، تحميل تحريم‌ها بر ايران، حمايت از گروه‌هاي تروريستي، حمايت از صدام، حمله به هواپيماي مسافربري، تحميل فتنه 88 و...
    با دانستن اين همه خباثت آمريکا عليه انقلاب و مردم حتي کودک شيرخواره هم ميتواند بفهمد که آمرررررررررررررررريکا دشمن و شيطان درجه يک ماست .
    ولي متاسفانه رابطه و مذاکره و دست دادن و ...کدخدا شده آمال و آرزوي اينها.
    خدايا اينها اگرخوابند بيدارشان کن واگر خودشان را به خواب زده اند ....
    پاسخ

    با سلام ممنونم از حضور و نظرات راهگشايتان.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 94 مهر 15 نوشته شما با عنوان چرايي مذاکرات؟ برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب غزل ِ صداقت و دبير سرويس آن ج.ا.شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از خدمات و باز نشر مطالب در مجله پارسي نامه