• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : جريان ليبرال غربگرا با حکميت اشعري ها!!!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خيلي دوست دارم به سايت منم سر بزنيد جدا خيلي خوشحال ميشم به سايت منم افتخار بديد سر بزنيد
    + صدراله 
    آقاي دکتر صالحي نگاه کن! راستي ايکاش بجاي اينکه رگ گردنت واس حرف هم وطن و هم مذهبت ميزد بيرون يه خورده هم به تهديداي ريز و درشت و توهين آميز دولت امريکا واکنش نشون ميدادي. يعني واقعاً تهديداي حسينيان شديدتر و جدي تر از تهديداي آقايان کري و مونيز و اوباماي مودب بود؟؟!!
    + صدراله 
    مرد مي‌گريست. عاقل‌مردي بود، مي‌گفت بد کرديد. مي‌گفت و گريه مي‌کرد. لابد زخم تازه، طعنه به جراحت‌هاي کهنه دفاع مقدس زده بود که کار مرد به اورژانس کشيد.
    علي‌اصغر زارعي اکنون يک «برند» که نه، يک پرچم است؛ او علمداري است که راه گم نشود. در غيرت و مردانگي او همين بس که آبان 1387 وقتي مطلع شد مديرکل پارلماني دولت وقت براي منتفي کردن يک استيضاح، چک 5 ميليوني به برخي نمايندگان مي‌دهد، رفت و سيلي به گوش او نواخت.علي‌اصغر زارعي ديروز اما نه به گوش فلان نماينده و دولتمرد سيلي نزد. سيلي‌اي اگر زد همان بود که گفت و گريست؛ بي‌آبرويي کرديد! اين سيلي نجيبانه، سيل خواهد ساخت زير پاي همه بي‌خيال‌ها و سهل‌انگارها و سهل‌انديش‌ها که پلي شده‌اند براي عبور و نفوذ دشمن ... حتي اگر کار رزمنده «علي‌اصغر» به اورژانس کشيده باشد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 94 مهر 22 نوشته شما با عنوان جريان ليبرال غربگرا با حکميت اشعري ها! برگزيده شده و در جايگاه تيتر يک در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب مهسا و دبير سرويس آن ج.ا.شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.