• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : پروژه شک و ترديد، به نفوذ مي انجامد!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حرف تو 
    با سلام.
    اين مطلب در سايت حرف تو انتشار يافت.

    با تشكر
    يا علي
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از عزيزان پرتلاش کرمانشاهي.
    با سلام
    وقتي استکبار را کدخدا بناميم و از کدخدا بترسيم چرا شيخ اجازه اقامه دعوي به يک مظلوم را بدهد کساني که توانستند با تجزيه و تحليل شرايط براي شيخ ادراک سازي کنند و از شيطان در نظر او کدخدا بسازند آيا مي گذارند با يک شکايت اهدافشان به خطر بيافتد.
    نظام سلطه در جريان نفوذ به دنبال ادراک سازي در جمهوري اسلامي ايران است و در اين مسير از سرويس هاي اطلاعاتي استفاده مي کند، آنها تلاش مي‌کنند جمله "هضم در هنجارهاي جهاني راه حل مشکلات ايران است" را براي خواص و به اصطلاح روشن فکران ايران ادراک سازي کنند، و اين جمله ظاهري زيبا و فريبنده دارد، چنين واژه هايي را نظام سلطه طراحي کرده و عده اي خواص، و در راس آنها شخص شيخ حسن و هاشمي رفسنجاني که صاحب تريبون و به ظاهر ادعاي وشن فکري هم مي کنند به آن دامن مي زنند تا آنکه بتوانند آن را به يک مطالبه عمومي و بعد از آن به يک گفتمان تبديل کنند. حالا پيدا کنيد پرتقال فروش را؟
    پاسخ

    سلام عليکم، بسيار خوب و عالي نظر داده ايد و مزين فرموديد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 94 آذر 14 نوشته شما با عنوان پروژه شک و ترديد، به نفوذ مي انجامد!!! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن زهرا شريفي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون.