• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : سخنان افراطي و هم افزائي با دشمن!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + قلاوند ي 
    نقد بايد منطقي و آگاهانه باشد.جمهوري اسلامي داراي قانون اساسي
    و قوانين مصوب بر اساس آن است.در کشور ما حرف آخر را در رابطه با امور مهم، جنگ و صلح رابطه و مذاکره واز اين دست، رهبري مي زنند.البته هم امام خميني ره و هم مقام معظم رهبري در مورد تصميمات مهم موارد کارشناسي را در نظر داشته و دارند.پذيرش قطعنامه و پايان جنگ فرمان امام راحل بود همانطور يکه تصميمات مهم زمان کنوني نيز مورد تاييد مقام معظم رهبري است.در بعد از انتخابات سال 88کساني که به سران فتنه معروفند البته سادگي کردند و در دام آشوب سازان خارجي و داخلي افتادند و عمر سياسي خود را به پايان بردند.مي شود گفت پيروز آن انتخابات نيز يک پاي فتنه بود.وقتي خود را آزاد و بدون مدعي ديد همه ديديم که در مواردي علاوه بر مخالفت با نظام چگونه دزدي و فساد را رواج داد و الان راست راست مي گردد.
    پاسخ

    با سلام ممنون از نظر خوبتان، يک توصيه به جنابعالي دارم و آن اين است، که هيچ دولتي در کشور ما بدون عيب نيست، کار بزرگ انجام دادن، اشکالات خاص خود را هم دارد، اما وقتي امروز تصاوير فرد دزدي مثل بابک زنجاني را در فضاي مجازي نگاه مي کنيم، آنگاه مي بينيم که جوايز خود را در مجمع تشخيص و مرکز اسراتژيک آن مجمع دريافت مي کند، که سئوال است اين فرد در آنجا چه کاري دارد؟! و لذا رشد اصلي اينگونه افراد هم در دولت کارگزاران سازندگي شکل گرفته و هيچ دولت ديگري هم نمي تواند از دايره نفوذ اين افراد نوکيسه خود را برهاند و لذا محل شکل گيري و رشد مسئولين ناکارآمد، دزد و غارتگران بيت المال را بايد در مرکز استراتژيک رياست جمهوري و مرکز دولتي دانست که در زمان رئيس جمهوري جناب آقاي هاشمي شکل گرفتند و از آن مراکز مديراني با مدارکي خاص پا به عرصه مديريت کشور نهادند که اثرات نامطلوب آن همچنان فضاي کشور را به انواع و اقسام مفاسد آلوده کرده است و هيچ دولتي هم قادر نيست، به درمان اين شبکه فاسد بپردازد. اما در خصوص جنگ و صلح کافي است که صحنه پاياني جنگ صفين را نگاه کنيم که چه اتفاقي روي داد که از درون اتاق عمليات جنگ اميرالمؤمنين(ع) شمشير به گردن مولا نهاده و فشار آوردند تا مالک اشتر برگردد؟ و مالک را برگرداندند و معاويه را در حکميت پيروز جنگ صفين نمودند و ديروز و امروز هم اين صحنه ها در دفاع مقدس تکرار شده و بدنبال تکرار آن در اين زمان هستند. عزتتان پايدار و عزمتان استوار باد.
    با سلام
    دلايل حمايت شيخ از فتنه گران
    1-شعار ها و عملکرد دولت راستگويان! در طول مدت سه سال است. يکي از اين شعارها پيشنهاد ارائه يک برنامه مدون براي رونق اقتصادي در صد روز بود اما حالا با گذشت 1000 روز از ادعاي ايشان همچنان رکود و تورم و فلج شدن توليد داخلي گريبانگير اقتصاد کشور است و نسبت به 1000 روز قبل وضعيت اقتصادي بدتر نيز شده است.
    2-
    اين حمايت اين است که انتخابات 7 اسفند پيام هاي خوبي براي روحاني نداشت و روحاني با ريزش آراي خود در خبرگان تهران نفر سوم شد و ليست دولت تدبير و اميد نيز نتوانست موفقيتي در راهيابي به مجلس کسب کند.
    3-

    پاسخ

    سلام عليکم، ممنون از حضور گرم و با صفايتان. چاره اي نيست بايد تحمل شوند.
    امثال شماقدرت وخواسته ي مردم رامي بينيدولي از رو نمي رويد.
    دهنتان الوده به فحاشي وناسزاگويي است.درحاليکه رهبري راسنگر
    خودکرده ايدوکنارآن بزرگوارقايم شده ايد.من سيدمحمدخاتمي عزيزرا
    دوست دارم به کوري چشم بدخواهانش سفارشات وسخنانش به مردم ميرسد.ازدست شما هم کاري ساخته نيست.راستي چرامردم
    به کسانيکه مرتبافتنه وفتنه گر ورد زبانشان بودراي ندادند؟لابداکثرقريب
    به اتفاق مردم فتنه گرشده اند.
    پاسخ

    با سلام، وقتي سري به وبلاگ جنابعالي زدم و دلنوشته هايتان را خواندم، بعيدم آمد که شما اين پيام را براي حقير گذاشته باشيد! اما روزگار عجيبي است و به شما هم حق مي دهم که در فضاي بزرگ مجازي بنويسيد و ديگران هم قضاوت خواهند کرد، که اميدوارم حرمت قلم نگه داشته شود و براي خداي بنويسيد. حقير هم وقتي در سال 67 در منطقه فاو به محاصره دشمن بعثي افتادم و با سختي خود را نجات دادم و از آنجا به منطقه حلبچه رفتم و سپس ماشين جنگي عراق که به حرکت درآمده بود، مناطقي را که طي مدت 5 سال به تصرف درآورده بوديم، در کمتر 10 روز باز پس گرفت و بيش از 25000 نفر از رزمندگان ايراني به اسارت بعثيون عراق درآمدند، تا تعداد اسراي عراقي با ايراني برابر شوند و سپس قطعنامه پذريرفته شد. اما وقتي به واکاوي عقب نشيني هاي پي در پي در سال 67 پرداختم، دستان هاشمي رفسنجاني و حسن روحاني را در آن روزهاي سخت مشاهده کردم و لذا بر اساس شناخت دقيق مي نويسم و حرمت قلم را در حقيقت نگاري حفظ مي کنم انشاءالله، هر چند که جنابعالي آزرده مي شويد، اما قصد ناراحتي شما را هم ندارم. موفق و پيروز عاقبت به خير شويد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 94 اسفند 21 نوشته شما با عنوان سخنان افراطي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن هور بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.