• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : گزينه هاي بسياري داريم!!!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کشور اتريش از جمله کشورهاي امضا کننده پيمان شينگن مي باشد و به همين علت متقاضيان ورود به کشور اتريش براي سفر به اتريش نياز به ويزاي شينگن اتريش دارند. حضور فرد متقاضي جهت انگشت نگاري و مصاحبه در روز تعيين شده از طرف سفارت اتريش الزامي ميباشد. سفارت اتريش در تهران همچنين مسئوليت صدور ويزاي شينگن براي سفر به جمهوري مالت و جمهوري اسلووني را نيز بر عهده دارد.
    ويزاي اتريش و يا ويزاي شينگن اتريش به افرادي تعلق مي‌گيرد که قصد سفر تفريحي به اتريش يا ديدار با اعضاي خانواده‌شان را دارند . مدت اعتبار ويزاي شينگن اتريش حداکثر سه ماه است و متقاضي بايد زودتر از تمام شدن نود روز اقامت مجاز در اتريش و کشورهاي شينگن ، خاک اين کشور را ترک کند. بررسي اوليه‌ مدارک به منظور صدور ويزا دو هفته طول خواهد کشيد. اما ممکن است تا صدور قطعي و تکميل مدارک، چند هفته‌اي بيشتر نيز زمان احتياج باشد ولي عموما تا شش هفته بعد از تحويل مدارک به بخش کنسولي واجد شرايط بودن يا نبودن درخواست کننده ويزاي اتريش مشخص خواهد شد.

    + حرف تو 
    با سلام.
    http://www.harfeto.ir/News/23077.html

    اين مطلب در سايت حرف تو انتشار يافت.

    با تشكر


    يا علي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 95 آبان 24 نوشته شما با عنوان گزينه هاي بسياري داريم! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب انديشه نگار و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم، از تلاش مستمر دست اندرکاران مجله وزين پاسي نامه که زينت بخش فضاي مجازي هستند، تقدير و تشکر مي نمايم. توفيق شما را از خداوند عزير طلب مي نمايم.