سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 مرداد 20 , ساعت 10:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها جنگ قدرت در کشورمان بالا گرفته، عده ای برای زمینه سازی ظهور حضرت بقیة الله العظم و قدرتمندی ایرانل اسلامی، چند هزار کلیومتر آنطرف تر از مرزهایمان، جان بر کف دست گرفته و در نبرد با آمریکا، اسرائیل و مزدوران تکفیری او، سرشان همچون مولایشان از پیکر جدا می گردد، اما در این سوی مرز، عده ای با دروغ، نام اصلاح طلبی را دزدیده و از حسن روحانی در کابینه چهار ساله دوم، سهم بیشتری از قدرت طلب می نمایند! این کجا و آن کحا؟!

در آن سوی مرزها، مردان الهی، برای دفاع از حریم اهل بیت علیم السلام و اقتدار نظام اسلامی، جان در ره دوست تقدیم می دارند، ولی در این سوی مرز، "جریان زر و زور تزویر" و لیبرالیسم غربزده، برای تصرف قدرت، به حریم اهل بیت، امام و انقلاب اسلامی حمله می کنند! این کجا و آن کجا؟!

در آن سوی مرزها، مردان بی ادعا، برای قدرت منطقه ای و امنیت کشورمان، در بیابانها، کوه ها، سخره ها و دریاهای سوریه و عراق و یمن، با دشمنان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم در ستیزند، ولی در این سوی مرز، مردان پرمدعا و منافق، از درون کاخهای اشرافی و خانه های مجلل، به اسلام انقلابی حمله ور شده و برای دفاع از اسلام آمریکایی، به تخریب بنیانهای قدرت نظام اسلامی می پردازند! این کجا و آن کجا ؟!ق

در آن سوی مرزها، وقتی دلاور مردان سپاه اسلام، بدست پیروان یزد و معاویه زمان، اسیر می شوند، با خشم و غضب به دشمن می نگرند و در هنگام جدا شدن سر از پیکر، خم به ابرو نمی آورند، ولی در این سوی مرزها، عده ای از نمایندگان حقیر و زبون مجلس شورای اسلامی، برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سر از پا نشناخته و اقتدار نظام اسلامی را ناجوانمردانه شکستند! این کجا و آن کجا ؟!

در آن سوی مرزها، هدف عمل به تکلیف الهی و زمینه سازی ظهور امام عصر علیه السلام و نابودی کفر و الحاد است، اما در این سوی مرزها، انسانهای حقیری برای کسب قدرت، به تهمت افتراء علیه اشخاص و نظام اسلامی مبادرت ورزیدند و به قدرت دفاعی و موشکی کشور حمله کردند؟! این کجا و آن کجا؟!

تقدیم به روح پاک شهداء مدافع حرم و شهدائی که در عملیات هماهنگ اخیر آمریکا و داعش، خونشان در مرز عراق سوریه، در راه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و اقتدار نظام اسلامی به زمین ریخت، بخصوص شهید والامقام محسن حججی که سرش همچون حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از پیکر جدا گردید.  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ