سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت سه تن شفاعت می کنند : پیامبران، سپس دانشمندان و پس از آن شهیدان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 مرداد 25 , ساعت 1:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دیروز در دفاع از وزراء پیشنهادی خود به مجلس، بیشتر از آرزوهایی قشنگ و بزک کرده سخن گفت؛ و هیچ تبرنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، ارائه ننمود! و لذا به تبعیت از او، وزراء پیشنهادی هم، از آرزوهای قشنگ، جهت اقناع نمایندگان مجلس و نشستن بر کرسی وزراتخانه سخن گفته و می گویند! و متأسفانه نه رئیس جمهور و نه هیچکدام از وزراء پیشنهادی، به برنامه توسعه ششم اشاره ای نکردند!

با این توضیح مختصر، وقتی رئیس جمهور اعتقادی به برنامه ششم توسعه نداشته و از ابلاغ آن به وزراء و معاونین خود، امتناء ورزیدهآیا عاقلانه است که نمایندگان واقعی مردم که تعدادشان در مجلس اندک است!، به کابینه آرزوهای قشنگ دولت دوازدهم، رأی اعتماد دهند و کشور را گرفتار جریان مشابهی از "زر و زور و تزویر" نمایند؟!

آشپزهای آش دولت جدید حسن روحانی آنقدر شور و سردرگریبانند که آقای ذالنور، نماینده مجلس شورای اسلامی، دیروز در صحن مجلس گفت: «روحانی حدود ساعت 9:20 گفت؛ برای انتخاب کابینه تحت هیچ فشاری نبوده، ولی در ساعت 9:40 گفت؛ بخاطر بعضی فشارها وزیر زن نگذاشتم، در20دقیقه حرف شما عوض می شود؟!»

صبح امروز خبر رسید که مجلس شورای اسلامی، در یک تدبیر آکروباتیکی!، اقدام به برگزاری جلسه غیرعلنی کرده و یحتمل، حاج علی لاریجانی و حاج حسن روحانی در مذاکرات شبانه، تصمیم گرفته، که موضوع عدم رأی اعتماد به سه نفر از وزراء پیشنهادی، در جلسه ی غیرعلنی امروز مرتفع نمایند!

راستی چه اشکالی دارد، که از ظرفیتهای نهفته علی لاریجانی رئیس مجلس، بیشتر استفاده شود!، او در یک توطئه خیانت آلود، برجام 500 صفحه ی را در مجلس نهم، در کمتر از 20 دقیقه به تصویب نمایندگان رساند! او دستور رهبری در برخورد با حقوقهای نجومی را با کمک رئیس دیوان محاسبات مجلس، نقش برآب کرد! پس علی لاریجانی قادر است، رأی اعتماد فله ای نمایندگان مجلس دهم را بدون بررسی برنامه ها و سوابق وزراء، تنها بخاطر آرزوهای قشنگ آنها، در کمتر از 10 دقیقه اخذ و تقدیم حاج حسن روحانی نماید! و رکورد رأی اعتماد مجالس قبلی و جهان را شکسته و نام خود را بعنوان تنها رئیس مجلس، در کتاب گینس به ثبت رساند!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ