سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 مرداد 26 , ساعت 2:7 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مهدی کروبی پس از جراحی قلب، چند روزی که در بیمارستان بستری بوده، تعدادی از شیاطین احزاب منحله مشارکت وف مجاهدین انقلاب، به ملاقات ایشان رفته و او را وسوسه کردند که پس از بهبودی، جهت اعتراض به حصر خود، اقدام به اعتصاب غذا نماید و لذا از دیروز، رسانه های ضدانقلاب، خبر از اعتصاب غذای مهدی کروبی را مخابره کرده اند!

حال سئوال این است، آیا مهدی کروبی اهل اعتصاب غذا است؟! آیا فردی که به اعتراف خودش، هر روز دو بار در استخر اشرافی خود به شنا می پردازد، امکان اعتصاب غذا برایش مهیا است؟! آیا کسی که در مناظره های تلویزیونی در سال 88 اعتراف به اخذ پول حرام از شهرام جزایری داشته، ادعای کذب اعتصاب غذایش، باور کردنی است؟! چه اتفاقی افتاده که این عنصر دون پایه فتنه، که به تحریک مرحوم هاشمی رفسنجانی وارد بازی فتنه اکبر! شد، بعد از گذشت 7 سال از حصر، بفکر اعتصاب غذا افتاده است؟!

راستی جناب کروبی یادشان می آید، که وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود و او رئیس مجلس، مرحوم رفسنجانی، آقای کروبی را به محل کار خود دعوت وت به او گفت: امروز خانمی با داشتن بچه در بغل، به ریاست جمهوری آمده و ادعا نموده که این بچه متعلق به شیخ کروبی است! و جناب مهدی کروبی با گریه ریاست جمهوری را ترک و اقدامی جهت اثبات برائت و بی گناهی خود، انجام نداد!

در مورد دیگری، وقتی شهرام جزایری زندانی شد، جناب مهدی کروبی در کسوت ریاست مجلس ششم، در توطئه ای به همراه همسر مکرمه اش، قصد اثبات دیوانگی شهرام جزایری را از طریق برخی از پزشکان نزدیک در زندان داشته! تا اعترافات شهرام جزایری مبنی بر دادن 300 میلیون تومان پول به مهدی کروبی، فاقد اعتبار تلقی گردد؟! و این موضوع در جلسه سران قوا در دولت اصلاحات، به اثبات رسید.

قطعا مهدی کروبی، مرد اعتصاب غذا نیست!، زیرا شکم های پر شده از حرام، سر اباعبدالله الحسین علیه السلام را از بدن جدا می کنند، ولی اعتصاب غذا نخواهند کرد!، مگر اینکه پزشکان مخصوص، عدم اعتدال در خوردن را موجب مرگ فوری کروبی تشخیص داده و او هم از فوت مرحوم رفسنجانی در استخر فرح، خاطره ای بدی داشته و لذا از مردن در استخر واهمه دارد! و بهترین شانتاژ، اعتصاب غذای کروبی، در رسانه های ضدانقلاب و بیگانه می باشد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ