سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 مرداد 29 , ساعت 4:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-حسن روحانی در تاریخ 25 فروردین 96  گفت: «هوو هایی که بارها به قصد کشتن نوزاد برجام تصمیم گرفته بودند نمیت توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.»

2-رئیس جمهور در 24 مرداد 96 گفت: «نمی دانم چرا از این نوجوان برجام خوششان نمی آید. باید از برجام حفاظت و حراست برای تأمین منافع ملت استفاده کنیم.»

3-حاج حسن روحانیدر 28 مرداد 96  گفت: «وزارت خارجه بزرگترین مأموریتش امروز حراست از نهال نوپای برجام است روبروی آمریکا باید بایستد.»

4-برای حفاظت و حراست از نوجوان برجام!، نوزاد برجام! و نونهال برجام! باید سوابق خانوادگی برجام، مشخص، تا امکان حافظت از آن مهیا گردد! زیرا مسیر تربیت، از نظر روان شناسان و جامعه شناسان، در سنین مختلف، متفاوت است! و لذا وقتی از زمان انعقاد نطفه برجام تا تولد آن، بیش از 30 ماه طول کشیده! و پدر جدید برجام، آقای ترامپ آن را مایه ی ننگ آمریکا دانسته و حاضر به پرداخت حقوق آن نشده! و مادرش هم گفته، پای آن را امضاء نکرده! پس سپردن نوزاد برجام به وزارت خارجه، نابخردانه است!

5-آقای حسن روحانی در آخرین دفاع خود از کابینه پیشنهادی، در 28 مرداد 96 گفت: «وزیر خارجه ما در این دوره بزرگترین وظیفه‌اش این است که کنار برجامه بایستد. نگذارد آمریکا موفق شود! نگذارد دشمنان ایران موفق شوند.» ترفند رئیس جمهور، از بکار گیری کلمات و جملات انقلابی، صرفاً برای اخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس بود! والا، تفکری، که آمریکا را کدخدا خطاب می کرده!، چگونه امروز جرأت استفاده از کلمه "دشــمــن" بر علیه آمریکا را دارد؟! سوال مهمتر؛ وقتی آقای ظریف به صراحت می گوید؛ که در دیپلماسی خارجی، قائل به استفاده از کلمه "دشــمــن" نیستم! آیا، سخنان رئیس جمهور باور کردنی است؟! و یا واگذاری این مآموریت خطیر به آقای ظریف، عاقلانه است؟!

6-اگر دادگاه بخواهد، قیم و یا سرپرستی برای نوزاد!، یا نوپا! و یا نوجوان برجام! انتخاب نماید، با توجه به اینکه پدرش ترامپ، بزودی قصد طلاق آن را دارد، فعلا سرپرستی برجام، به سازمان بهزیستی واگذار گردد! و لذا باید از ایجاد نطفه برجامهای نامشروع دیگر جلوگیری کرده و از قتل برجام هسته ای، توسط خضر نبی (ع) در دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم در برابر اسلام آمریکائی(رحمانی)، به دفاع برخاست.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ