سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانیش برخیزد، به بالاترین خوشبختی می رسد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 شهریور 1 , ساعت 12:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بیشتر کسانی که در چندین سال گذشته به نفع آمریکا و بر علیه کشورمان خیانت کرده، افراد دوتابعیتی ایرانی-آمریکاییغ، ایرانی-کانادایی و ایرانی-اگلیسی و ... بوده، که برخی از آنها بعنوان جاسوس، دستگیر شده و برخی متواری گردیدند!

2-اگر برجام، به فرجام نرسید و حسن روحانی، جرأت اعتراف به شکست برجام را ندارد، بخاطر حضور افراد دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی جاسوس در هیئت مذاکره کننده هسته ای ایران بوده است و لذا نقش جاسوسان هسته ای، در عدم اجراء برجام، از سوی آمریکا، قابل توجه است!

3-اگر وزارت خارجه از حضور مخالفان صهیونیستی-آمریکایی، برای افشاء چهره شرورانه آمریکا در ایران جلوگیری می کند، بخاطر حضور افراد دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی در بدنه وزارت خارجه و سفارتخانه های ایران اسلامی است! 

4-اگر اموال ایران از طریق دادگاههای فرمایشی آمریکایی مصادر می شود و برخی از کشورهای اروپائی با آمریکا در این رابطه همکاری می نمایند! و از آن طرف، شکایات ایران در دادگاههای بین المللی بر علیه آمریکا به نتیجه نمی رسد، بخاطر نفوذ افراد دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی، در مراکز تصمیم گیر و دستگاه دیپلماسیم دولت ایران است!

5-اگر برخی از مسئولین جمهوری اسلامی ایران، منفعلانه و منافقانه، در مقابل تحریمها و نقض مکرر برجام از سوی آمریکا، سوکت مرگبار نموده و تحریمهای جدید آمریکا را نقض جدی برجام نمی دانند!، بخاطر حضور افراد دوتابعیتی ایرانی-آمریکائی در بدنه دولت و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و دستور ضدانقلابی و ننگین رئیس جمهورمان به وزارت خارجه، مبنی بر حفاظت از برجام، تحت هر شرایطی است!

6-اگر حسن روحانی موفق به معرفی برخی از افراد لیبرال و غربزده، بعنوان وزیر در دولت دوازدهم نشده، بخاطر دوتابعیتی ایرانی-آمریکائی آنان استهر چند که آنان در مراکز مهم و حساس دیگری بکار گیری شده اند!

7-آری، فعالیت افراد دوتابعیتی، قبل از مُلکم خان ارمنی در دوران قاجار آغاز و در دورانغ جمهوری اسلامی، با حضور دوتابعیتی های مانند؛ دری اصفهانی، محمود خاوری، محمود سریع القلم، سیروس ناصری، جیسون رضائیان، سیامک نمازی، نهاوندیان و ... ادامه داشته و دارد و لذا با خیانت و نادانی برخی از مسولین، آثار نخریبی دوتابعیتی ها بر امنیت، سیاست، اقتصاد و فرهنگ نظام اسلامی، ویرانگر بوده است.

8-ساموئل هانتینگتون در کتاب موج سوم دمکراسی پرده از چهره خبیث دوتابعیتی ها برداشته و چنین می نویسد: «باید افرادی از جهان سوم که به امریکا رفت و آمد داشته و در آن زندگی نموده و به آمریکا تعلق خاطر پیدا کرده اند را به نحوی کمک کنیم، تا در کشور های جهان سوم مسئولیت های کلیدی را برعهده گیرند، آن وقت این افراد برای حفط امکان رفت و آمد خود به امریکا و بهره گیری از پرستیژ این رابطه سعی خواهند کرد به گونه ای عمل نکنند که از جانب امریکا عملکردی خصمانه تلقی شود. این افراد برای حفظ امکان رفت و آمد به سمینارها، فستیوال ها و... همواره سعی خواهند کرد، حافظ منافع امریکا باشند.»

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ