سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دین شناسی و کالبد شناسی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 شهریور 2 , ساعت 1:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر گاه کشوری از سوی ابرقدرت جهان یعنی آمریکا مورد تهدید لفظی ساده قرار می گرفت و یا خبر اعزام احتمالی یکی ازا ناوهای جنگی آمریکا به سواحل آن کشور منتشر می شد، بلافاصله رژیم آن کشور سرنگون می گردید! ولی با ظهور انقلاب اسلامی هیمنه ی ابرقدرتی آمریکا فرو ریخت تا آنجا که کشورهای اقماری و هم مرز آمریکا هم، در برابر استکبار جهانی ایستاده و آمریکا مجبور به هزینه ها کلان نظامی و اقتصادی بر علیه آن کشور می گردد!    

با این توضیح مختصر، به سراغ دستور ذلیلانه حسن روحانی در خصوص حفاظت از برجام و نامه منفعلانه وزیر خارجه کشورمان به خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آقای یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می رویم، که سفر خانم نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل به مقر آژانس، لرزه بر اندام رئیس جمهور و سایر لیبرالهای دولت اعتدال ایرانث انداخته است!

در بخشی هایی از نامه وزیر خارجه کشورمان، می خوانیم که نوشته است: « این سفر، نگرانی‌هایی جدی در مورد نقض بیش از پیش متن و روح برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل ایجاد می‌کند ... به اشتراک‌گذاری اطلاعاتی در مورد ایران و فعالیت‌های هسته‌ای‌اش، با طرف‌های ثالث از جمله نماینده حکومت ایالات متحده، فراتر از اطلاعات معمول که مدیر کل در اختیار شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار می‌دهد، در تطابق با مفاد فوق‌الذکر نخواهد بود.»

باید از آقای ظریف پرسید؛ شما و حسن روحانی، چه اسناد مهم و محرمانه ای را در اختیار مدیر کل آژانس گذاشته اید، که از سفر خانم نیکی هیلی و تحویل اسناد به او نگران شده اید؟! اگر آمریکا به آن اسناد، دسترسی پیدا کند، اولا زمینه فشارف مجدد آمریکا بر ایران فراهم می گردد. ثانیا تحویل آن اسناد به مدیر کل آژانس، خبر از وابستگی برخی از اعضاء دولت و تیم مذاکره کننده ایرانی به آمریکا را ثابت می نماید! ثالثا امکان پاره کردن برجام توسط ترامپ و اجراء تحریمهای گسترده تر، بر علیه ایران، مهیا می شود!

عجیب است! یک روز دلاور مردان نیروی دریای سپاه پاسداران، که کماندوهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس دستگیر کرده بودند، برخی از سربازان و فرماندهان آمریکائی، لباسهای خود را خیس کردند!، حال با سفر نیکی هلی به مقر آژانس، چه مسئله ای بوجود آمده که هیمنه ی پوشالی آمریکا، لیبرالها و غربزده های دولت اعتدال را به وحشت انداخته و یحتمل لباسشان را ... نمایند!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ