سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند رحمت کند مؤمنی را که سخن گوید و غنیمت یابد یا خاموش باشد و سلامت ماند . من برایتان قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال را بد می دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 شهریور 3 , ساعت 4:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از ظواهر امر پیدا است که جناب حسن روحانی برای جلوگیری از اقدامات منطقی، -خودسرانه از نظر رئیس جمهور- پروتکلی9 را برای وزراء، معاونین، مدیران و مشاورانش معین و آنان موظف به رعایت آن پروتکل هستند، هر چند، برخلاف دستورات دینی و اعتقادی باشد! لذا اولین فردی که از اعضاء دولت از پروتکل رئیس جمهور پرده برداری کرد، خانم لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور بود، "که دلیل پوشیدن چادر را بخاطر رعایت پروتکل رئیس جمهور اعلان کرد!" نه دستور قرآن، زیرا در اعتقادات خانم جنیدی فرقی بین چادر و مانتو نیست. او گفته؛ "بنا بر خواهش رئیس جمهور، در هیئت دولت چادر بر سر می کنم."

دومین کسی که پرده پروتکل دروغگویی را بالا زد آقای علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور بود، که به چند دروغ مختصر برجامی، در صدا و سیما در مرداد 96  اکتفاء کرد! لذا اگر سخنان سالهای 93 و 94 صالحی را در کنار سخنان سال 96 او قرار بدهیم، مردگان هم از پروتکل دروغ رئیس جمهور، متعجب می7 شوند! علی اکبر صالحی در 5 مرداد 94 در گفتگوی ویژه خبری در خصوص مخزن یا قلب رأکتور اراک می گوید: «مخزن فولادی رآکتور اراک با بتن پر می‌شود...همچنین به علت رعایت مسائل ایمنی حتی اگر مخزن با بتن پر نشود امکان استفاده مجدد از این مخزن نیست زیرا استفاده دوباره از آن خطرات زیادی دارد.»

اماصالحی در مرداد 96 بخاطر رعایت پروتکل تزویر و دروغ رئیس جمهور، در گفتگوی با خبرنگار صدا و سیما می گوید: «در برخی لوله‌های این رآکتور به قطر چند سانت و به طول مثلا دو سه متر سیمان ریخته شد نه در رآکتور، در لوله‌هایی که بیرون از رآکتور است. فرض کنیم به ما دستور بدهند که برگردیم به رآکتور سابق و همان طراحی سابق را جلو ببرید که اصلاً طراحی مناسبی نبود (!) مربوط به 40-50 سال پیش بود،سر و ته لوله‌های کنونی را برمی‌داریم و لوله‌های جدید می‌گذاریم این چند ماه بیشتر طول نمی‌کشد.»

البته پروتکل رئیس جمهور، تنها شامل اعضاء دولت نیست، بلکه نمایندگان لیست امید و برخی دیگر، که با پولهای حرام بهخ مجلس شورای اسلامی نفوذ کرده اند، ملزم به رعایت پروتکل تزویر و نفاق رئیس جمهور هستند. آنان اخیراً به رئیس دولت اصلاحات، خیانت کرده و به آقای بیطرف که سهم جناب خاتمی در دولت روحانی بعنوان وزیر نیرو بود، رأی اعتماد ندادند! ضمنا در پروتکل تزویر، وظایف دیگری برای نمایندگان وابسته مشخص گردیده، آنان در زمان رأی اعتماد و یا استضاح وزرا، مجبور به حمایت از وزراء متخلف و ناکارآمد هستند و لذا با طرح کودتا علیه مخالفین واقعی، باید بعنوان مخالف دروغی ثبت نام کرده و با رعایت پروتکل تزویر و نفاق، به حمایت از وزیر معرفی شده بپردازند، شبیه اقدامات ننگینی که در زمان رأی اعتماد به دولت دوازدهم، انجام دادند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ