سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت خرد، اعتراف به نادانی است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 شهریور 11 , ساعت 9:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی که با زبان دیپلماسی دنیا، آشنائی کامل و جامعی دارد!، وقتی برای شرکت در اجلاس سالیانه سازمان ملل در سال 92 به نیویورک سفر کرد، در زمان بازگشت، بدون مقدمات قبلی!، رئیس جمهور وقت آمریکا با او در فرودگاه تماس تلفنی بر قرار کردy و رئیس جمهور ایران هم بخاطر رعایت اخلاق اسلامی پاسخ تلفن آقای اوباما را داد!، اما در برابر تذکر جدی رهبری، بانیان و دلالان مذاکره ننگین تلفنی، اعلان کردند، که تماس تلفنی از طرف رئیس جمهور آمریکائی بوده است! و لکن کذب بودن این ادعا معلوم شد، زیرا دلالان این ارتباط تلفنی، ایرانی-آمریکائی بوده و بخاطر شرایط حسن روحانی در ایران، با التماس فراوان از طرف آمریکائی، برقراری تماس تلفنی را خواستار می شوند!

طرح مسئله فوق بدین منظور است، تا به مسئله بسیار مهم برجام 2 بپردازم، زیرا آمریکائیها بازرسی از مراکز نظامی کشورمان را بهانه قرار داده، تا به تعهدادت اندک خود در برجام عمل نکنند و لذا پس از مذاکرات محرمانه نماینده آمریکا با مدیر کل آژانس، آقای یوکیا آمانو در تاریخ 10 شهریور 96 گفت: «بر اساس شرایط مورد توافق ایران در حوزه بازرسی‌ها، آژانس بدون تفاوت قائل شدن میان مراکز نظامی و غیرنظامی، به همه آنها دسترسی دارد.»

پس از سخنان مدیر کل آژانس بر علیه کشورمان، حسن روحانی با دو گزینه روبرو است، 1-اگر در فکر حفظ انقلاب اسلامی و امنیت ایران باشد، بلافاصله باید در مقابل سخنان آمانو واکنش نشان دهد و از استقلال و امنیت کشور دفاع نماید. 2-اگر در برابر سخنان خطرناک مدیر کل آژانس، منفعلانه برخورد نماید و اقدام لازم را در وقت مقرر انجام ندهد، قطعا کشورمان با توطئه ی پیچیده لیبرالهای داخلی و استکبار خارجی روبرو خواهد است، زیرا پس از افتضاح برجام 1، حسن روحانی جرأت تکرار برجامهای 2 و 3 و 4 را ندارد و لذا این بار، همانند تماس تلفنی ذلیلانه او در سال 92 با رئیس جمهور آمریکا، طبق هماهنگی دلالان ایرانی-آمریکائی،(دوتابعیتی ها) مقرر شدهe تا برجام 2 (موشکی) توسط آمریکائیها کلید زده شود!

آمریکائیها که متن برجام را نوشته اند، راههای فرار از انجام تعهدات خود را در آن گنجانده و لذا، ارسال پالسهای حفظ برجام از سوی ایران، امکان تحریمهای جدید را برای امریکا، مهیا و ایران هم موظف به حفظ و اجراء برجام در هر شرایطی خواهد بود! زیرا بخشهای مختلفی از برجام را ایران بصورت دواطلبانه پذیرفته! نه بر اساس پروتکل های بین المللی!!! ضمناً رئیس جمهور فرانسه که امتیازهای فراوانی از ایران، بخاطر برجام دریافت کرده، به نمایندگی از اتحادیه اروپا، لگد محکمی بر برجام حاج حسن کوبید و گفت: «توافق وین(برجام) در سال‌های 2025 به بعد می‌تواند با یکسری اقدامات لازم در رابطه با موشک‌های بالستیک ایران همراه باشد و تکمیل شود.»

حسن روحانی با اجراء فوری برجام، عملاً ایران را خلع سلاح هسته ای کرد! و لذا امروز در نزد ملت بزرگ ایران، شرمسار و سرافکنده است، زیرا او به قصد تصرف مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال 94 به تذکرات پی در پی رهبری توجه ننمود و با اجراء فوری برجام، بزرگترین جنایت تاریخ را در حق انقلاب اسلامی و ملت ایران مرتکب گردید.

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ