سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس باید آن را بطلبد؛ حتی اگر در دست شروران باشد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 شهریور 26 , ساعت 12:56 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

انقلاب اسلامی و ملت ایران در سالهای 92 تا 94 روزهای سختی را با حضور لیبرالهای غربزده تجربه کردند، روزهایی5 که حسن روحانی همانند کودکان، وعده ی حل تمام مشکلات کشور، حتی آب آشامیدنی مردم را هم به مذاکرات هسته ای گره زد و از شکسته شدن کاسه تحریم سخن می گفت، که نهایتا به برجام ختم شد، ولی تحریمها لغو نشد و عوض حل مشکلات مردم، تله موش(181تُن)، پف فیل(262 تُن)، سیفون توالت(1274تُن)، سنگ پا(138تُن)، ماشینهای سواری 5 میلیارد تومانی و آب معدنی فرانسوی به کشور وارد شد!

هنوز نتایج و خیانت آمریکا در برجام هسته ای ثابت نشده بود که حسن روحانی، از برجامهای 2 و 3 و 4 سحن گفت! منتها وزیر وقت خارجه آمریکا آقای جان کری، که سرمست پیروزی در برجام هسته ای بود، از اهداف برجامهای دیگر پرده برداشت و گفت: «ما باید اعمال فشار را بر ایران حفظ کنیم، تا بتوانیم برنامه موشکی ایران را عقب بنشانیم.»

با تدبیر کشتی بان انقلاب اسلامی امام خامنه ای، توطئه برجامهای متعدد، در نطفه خفه شد، هر چند کهف آمریکائیها به این باور رسیده بودند که با حاکمیت سازشکاران لیبرال بر قوه مجریه ایران، کار انقلاب اسلامی را با برجامهای پی در پی به پایان خواهند رساند!

آری نظام اسلامی با پرداخت هزینه سنگین در برچیدن بخش اعظمی از سانتریفیوژها و پرکردن قلب رأکتور اراک با بتن، در دو جبهه داخلی و خارجی پیروز گردید، اولا لیبرالهایی که در قوه مجریه چشمشان بدستان آمریکا بود و به دشمن اعتماد کرده بودند، امروز شرمسار مردم و رهبری گردیده و پاسخِ اعتماد به شیطان بزرگ را با استهزاء دریافت کردند. ثانیا بخشی از ملت ایران که دروغهای لیبرالهای غربزده را باور کرده بودند، امروز به یقین رسیده که باید روی پای خود بایستند و هیچگاه به دشمن اعتماد نکنند. ثالثا با هوشیاری رهبری، استراتژی لیبرالهای داخلی و دشمنان خارجی، مبنی بر مذاکره در خصوص برجامهای 2 و 3 و 4 نقش برآب گردید و لذا، نظام اسلامی پیروز گردید.  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ