سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در ستایش انصار فرمود : ] به خدا آنان اسلام را پروراندند چنانکه کره اسب از شیر گرفته را پرورانند ، با توانگرى و دستهاى بخشنده و زبانهاى برنده . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 آذر 19 , ساعت 10:28 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

متأسفانه "جریان زر و زور و تزویر و یا همان لیبرالها و غربزده ها"، شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور را چنان دگرگون کرده اند، که روزنامه صهیونیستی هاآرتص6 (HAARETZ) می نویسد: «توافق هسته ای و جنجال های مربوط به آن اهمیت چندانی برای مردم ایران ندارد و موضوعات مهم برای ایرانیان حضور در کنسرت ها و شرکت زنان در رخدادهای ورزشی است.»

وقتی دستاورد دانشمندان هسته ای کشورمان، توسط جریان غربزده وطنی، نابود شود و سوخت اورانیوم 20 درصد کشور، که توسط شهید شهریاری تولید شده، با حضور لیبرالها و غربزده ها در رأس قوه مجریه، با اجراء برجام، اکسید و قلب رأکتور اراک با بتن پر گردد، آنگاه شرایط به گونه ای تغییر می کند، که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، برازنده دریافت صدها سکه و مدال شجاعت می شود! و از تندیس او بجای تندیس شهید شهریاری رونمایی می گردد، و دولت لیبرال و غربزده کشورمان با یک اقدام پرپاگاندای تبلیغاتی، مراسم جشن و پایکوبی در دانشگاهها به راه می اندازد و عده ای از مردم و دانشجویان، بدون اطلاع از ابعاد خسارت بار برجام، در مراسم جشن و پایکوبی "خر برفت و خر برفت"ا کف و صوت هورا می کشند! و لذا حق با روزنامه اسرائیلی است که بنویسد: "موضوعات مهم برای ایرانیان حضور در کنسرت ها و شرکت زنان در رخدادهای ورزشی است."

وقتی که زرادخانه کشورهای مرتجع عربی، مملو از سلاحهای پیشرفته و مخرب می شود و با اسرائیل و آمریکا برای براندازی نظام اسلامی ایران، هم پیمان می شوند و جبهه واحدی تشکیل می دهند، خیانت بزرگی است که  در چنین شرایط بحرانی رئیس جمهور کشورمان به توانمندی موشکی کشور حمله کند! و همزمان با سخنان رئیس جمهور آمریکا و فرانسه بر علیه توانمندی موشکی ایران، برخی روزنامه های داخلی! از مذاکره و معامله بر روی موشکهای استراتژیک کشورمان بنویسند و راهکاری مبنی بر واگذاری مذاکره در خصوص موشکها را به جناب جواد ظریف ارائه دهند! پس در چنین شرایطی پدر موشکی کشورمان، شهید تهرانی مقدم از یادها می رود و زمینه برای خیانتی دیگر بر عیلع کشورمان مهیا می گردد و لذا حق با روزنامه صهیونیستی هاآرتص که بنویسد: "موضوعات مهم برای ایرانیان حضور در کنسرت ها و شرکت زنان در رخدادهای ورزشی است."ا

پس در شرایطی که ایران و ایرانی، شکست بر داعش و اربابان داعش یعنی، پیروزی بر جبهه استکبار آمریکا، اسرائیل، فرانسه، سعودی و انگلیس را جشن گرفته اند، چرا غربزده ها و لیبرالها، همنوا با دشمنان ایران، از معامله بر روی موشکهایمان سخن می گویند؟ چرا شرایط را بگونه ای تغییر می دهند، که تحلیل روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مورد عده ای از ایرانیان به واقعیت نزدیک باشد؟!

در چنین شرایط سختی که ذائقه فرهنگی مردم، به سمت فرهنگ غرب تغییر اساسی داشته و دارد و زوزه دشمنان گرگ صفت و غربزدگان بی هویت وطنی، گوش هر ایرانی آزاده را می آزارد، پس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید وارد میدان شده و با بهره گیری از استراتژی "فرمان آتش به اختیار"، شرایط را به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر داده، و این شدنی است، زیرا امام خامنه ای فرمودند: "مِا می توانیم".

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ