سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیار سرزنش مکن ؛ زیرا کینه به بار می آورد و به دشمنی می انجامد، و زیادی آن، از بی ادبی است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 2:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-در اوائل ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد در سال 84 که اعضاء کابینه و استانداران وغ فرمانداران و مدیران کل خود را انتخاب کرده بود، پیرامون ضعفها و قوتهای کابینه و مدیران دولت آقای احمدی نژاد، با دو نفر از نیروهای امنیتی، در گده ای دوستانه به بحث نشسته بودیم، که در لابلای مباحث، یکی از آنها به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: "اگر آقای احمدی نژاد بر همین سبک و سیاق، عمل نماید، موفقیت بزرگی برای انقلاب اسلامی، حاکمیت دولت اسلامی و نیروهای انقلابی خواهد بود، ولی اگر افراد خاصی را که با آنها جلساتی خاص دارد، در دولت وارد کند، آنگاه باید نگران شد که اقداماتش بر خلاف رویه ی فعلی خواهد شد و انقلاب اسلامی متضرر می گردد.

2-مستند «ظهور بسیار نزدیک است» اواخر سال 89 بصورت گسترده در سراسر کشور، توزیع رایگان شد، که خبر از دوره آخرالزمان می داد. نقش دکتر محمود احمدی نژاد در آن مستند، طبق نظر کارگردان، "شعیب ابن صالح" بود و دکتر احمدی نژاد را به آن باور رسانده بودند که واقعا "شعیب ابن صالح است"! و لذا همچنان از جایگاه "شعیب ابن صالح" با مردم و حتی ولایت فقیه سخن می گوید و همه قوای کشور به غیر از خود و حلقه انحرافی! را آلوده به مفاسد می داند!

3-وقتی در زمان ریاست احمدی نژاد، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به او گفته شد، که به سوریه سفر و با آقای بشار اسد ملاقات نماید، در پاسخ گفته بود؛ یعنی من بروم در کنار مرد جنایتکاری همچون بشار اسد قرار بگیرم و علی رغمه  تذکرات متعدد برای انجام آن سفر، احمدی نژاد به سوریه نرفت! چون خود را "شعیب ابن صالح" می داند!

4-اگر دکتر احمدی نژاد هر روز معرکه ای بر پا می کند، باورش بر این است که "شعیب ابن صالح" است، زیرا بر اساس، خبر موثق آن نیروی امنیتی در سال 84 ،احمدی نژاد در چنبره ی حلقه انحرافی افراد خاص قرار گرفته است! و لذا، به رهبری نامه می نویسد؛ که در انتخابات ریاست جمهوری 96 شرکت نمی کنم، اما تحت تأثیر حلقه انحرافی، در آخرین لحظات، با اعضاء برجسته همان حلقه، به وزارت کشور رفته و کاندیدای ریاست جمهوری می شود! چون خود را "شعیب ابن صالح" می داند!

5-دکتر احمدی نژاد، بعد از پایان ریاست جمهوری، تشکیل ستادهای استانی خود را با طرح تبیین گفتمان امام و رهبری با حامیان خود مطرح و اکثر شرکت کنندگان در جلسات، که حقیر8 هم جزء آنان بودم، حضور خود را مشروط به عدم حضور حلقه انحرافی نمودیم و ایشان هم گفت؛ به شرط وفا دار است، اما او که خود را "شعیب ابن صالح" می دانست، لذا بجای تبیین گفتمان امام و رهبری، به تبیین گفتمان خود و حلقه انحرافی می پرداخت!، که با افشاء حضور پشت پرده حلقه انحرافی در آن جلسات، اکثر افراد شرکت کننده، برای همیشه او را ترک کردند.

6-اگر بنای نظام اسلامی، بر حفظ آقای احمدی نژاد استوار است، باید به او تفهیم شود، که "شعیب ابن صالح" نیست، و گر نه همانند مرحوم منتظری، که تا پایان عمر، از مهدی هاشمی منافق و مهدوم حمایت می کرد، خود را ملزم به حمایت از حلقه انحرافی می داند. چون به او گفته اند تو "شعیب ابن صالح" هستی!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ