سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که از عمل بدان پرسیده می شوی . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 دی 15 , ساعت 9:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باید گفت؛ در آشوبهای فتنه دیماه 96 که خسارات سنگین معنوی و مادی به کشور تحمیل شد، نقشاا مقامات عالی رتبه اجرائی کشور در آن روشن است، زیرا معاون دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در این رابطه می گوید: «حدود هشت هزار از پانصد هزار کانال در شبکه اجتماعی تلگرام، علیه امنیت کشور و مقدسات اسلامی و عفت و اخلاق عمومی در حال فعالیت بوده و مشغول سازماندهی و تخریب کشور در فضای مجازی هستند. اما متأسفانه هم وزیر سابق و هم وزیر لاحق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل اجرای دستورات مقاومت کردند. بخش عمده‌ای از فتنه و آشوبگری‌ها و اغتشاشات روزهای اخیر حاصل اشغال فضای مجازی کشور و بی‌توجهی مسئولین ذی‌ربط به این موضوع بوده است، بنابراین کسانی که فضای مجازی کشور را بدون هیچ‌گونه کنترلی در اختیار دشمنان و آشوبگران قرار داده‌اند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.»

برای جلب اعتماد از دست رفته مردم از قوه قضاییه، باید قبل از محاکمه فتنه گران آشوبهای اخیر، مسئولینی محاکمه شوند که شاهد سازماندهی تخریب، اغتشاش و اهانت به مقدسات اسلام و مسلمین بوده اند ولی عامدانه از اجراء احکام قضایی مبنی بر مسدود کردن شبکه اجتماعی تلگرام خودداری کرده تا وقایع تأسف و فتنه 96 با دخالت دشمنان خارجی، منافقین و سلطنت طلبها رقم خورد.

هم افزائی و حمایت دولت اعتدال از پیام رسان تلگرام و بلعکس قابل اثبات است، زیرا دولت اعتدالد، زمینه اشغال فضای مجازی کشور را با عضویت 62 درصد مردم ایران، برای پیام رسان تلگرام، آنهم بدون هیچ تضمینی! همانند برجام! مهیا، و در مقابل، مدیر شبکه اجتماعی تلگرام، در پیروزی اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی در سال 94 و پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 سنگ تمام گذاشت!

اگر با حمایت دولت اعتدال، از تلگرام، حجم گسترده ی اطلاعات ملت ایران، توسط مدیر صهیونیستی تلگرام به سازمانهای جاسوسی سیا، موساد و ام آی سیکس ارسال نمی شد، آنگاه شهرهای کشورمان، بوسیله 42 هزار اغفال شده تلگرام، دچار فتنه و آشوب نمی گردید و لذا قوه قضاییه نباید از نقش لیبرالهای دولت اعتدال در ایجاد فتنه 96 چشم پوشی نماید، زیرا مردم ایران، محاکمه مسئولینی را خواستارند، که زمینه اغفال جوانان این مرز و بوم را برای مدیر صهیونیستی تلگرام فراهم کرده اند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ