سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 دی 18 , ساعت 1:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز (17دی 96)جلسه ی غیر علنی بررسی حوادث فتنه 96 با حضور وزیران اطلاعات، کشور، فرماندهل نیروی انتظامی و جانشین فرماندهی سپاه در مجلس شورای اسلامی برگزار و نماینده ای از مجلس، بنام آقای هدایت ا.. خادمی، با اشاره به اخبار عنوان شده از سوی مدعوین گفت: «موضوع جدیدی در این گزارش‌ها مشاهده نکردیم. نمایندگان از این گزارش های سطحی که دوستان ارائه دادند، راضی نشدند.»

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پرسید که آنها بدنبال چه گزارشاتی هستند که توضیحات مدعوین را "گزارشهای سطحی" می دانند؟! به نظر حقیر سطح برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تراز نظام اسلامی فاصله دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود.

#؛ مواضع زیگزاگی رئیس مجلس شورای اسلامی در فتنه 88 و فتنه 96 سکوت و گاها حمایت از آتش افروزی فتنه گران بوده است، پس "گزارش سطحی" زیبنده چنین رئیس مجلسی است

مگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه ای در محکومیت فتنه گران صادر نموده، که انتظار اخبار سرِی کشور را در جلسه غیر علنی دارند؟!

#؛ ملت فراموش نکرده، که همین چند روز قبل تعدادی از نمایندگان مجلس، به طرح قدس بعنوان پایتخت کشور فلسطین رأی منفیل دادند! و با رأی ذلت بار خود، همصدایی خود با ترامپ و اسرائیل را فریاد زدند!

#؛ اکثریت رأی دهندگان تهرانی دریافت اند که در انتخابات مجلس دهم از سوی جریان اصلاحات، شبکه اجتماعی تلگرام و دولت اعتدال فریب خورده و نماینده واقعی در مجلس ندارند.

وحید یامین پور مجری برنامه جهان آرا از قول مسعود پزشکیان، پاسخ این طیف از نمایندگان را داده که او گفته است: مجلس نه استعداد کارشناسی دارد، نه توان نظارت و نه حتی رفتاری در شأن انقلاب اسلامی.

ضمن پوزش از نمایندگان انقلابی مجلس که مخالفت خود را با فتنه  96 بصورت رسمی اعلان کرده اند، باید گفت؛ که خداوند در سوره نساء آیه 83 از افشاء اخبار مهم به افراد فاقد صلاحیت، نهی کرده و فرموده: و هنگامی که خبری از پیروزی یا شکست به آنها برسد ، (بدون تحقیق) آن را شایع می سازند در حالی که اگر آن را به پیامبر و پیشوایان- که قدرت تشخیص کافی دارند- بازگردانند ، از ریشه های مسائل آگاه خواهند شد.و اگر فضل و رحمت خدا بر شما نبود، جز عدّه کمی، همگی از شیطان پیروی می کردید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ