سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 دی 23 , ساعت 10:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخیرا حسین قدیانی اقدام به انتشار یادشتی از دیدار خانواده های شهدا با سید احمد خمینی منتشرا نمود، که در نوع خود قابل توجه و تعمق است. حسین قدیانی از قول سید احمد خمینی فرزند و یادگار واقعی امام می گوید، سید احمد آقا به من گفت: «حسین عزیز! همین آقای هاشمی که بزعم من «فرمانده‌ی فتنه» هستند، نه «فرمانده‌ی جنگ»! و «سردار دروغ» هستند، نه «سردار سازندگی»! حالا بیا جلوتر! یک‌چیز می‌گویم، خوبِ خوبِ خوب، گوش کن! هروقت هاشمی باشد، یعنی عمر دراز فتنه‌ها! و هروقت نباشد، یعنی جمع کردن زودتر فتنه‌ها!»

با اینکه برای ایجاد فتنه سال 96 آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی، ماهها قبل برنامه ریزی کرده بودند و با استفاده از تجربه ی فتنه سال 88 دو اطاق عملیات، برای هدایت و گسترش فتنه در جوار مرزهای جمهوری اسلامی (در هرات افغانستان و اربیل عراق) تشکیل و در مدت کوتاهی، اکثر مناطق ایران اسلامی را دچار اغتشاش و آشوب نمودند، لکن عمر فتنه 96 همانند فتنه 88 طولانی نبود و فتنه با همان سرعتی که آغاز شده بود، کمتر از سه روز، توسط ملت رشید ایران جمع و به زباله دان ریخته شد!

اما چرا فتنه 96 با هزینه های چند ده میلیاری دشمنان و گستره وسیع آشوبها در شهرهای مختلفتت کشور، به سرعت از رونق افتاد و بساط فتنه گران توسط مردم جمع شد؟! مگر فضای مجازی بصورت آنلاین، آشوبگران را هدایت نمی کرد؟! مگر مدیران اتاقهای عملیات فتنه از هرات افغانستان و اربیل عراق به هدایت فتنه گران نمی پرداختند؟! مگر دولت اعتدال با زیرکی تمام، از تداوم فتنه خوشحال نبود؟! پس چرا فتنه 96 با سرعت به خاموشی گرائید؟!

نباید نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی را در آغاز و دمیدن در فتنه 88 ،آنهم با حضور بی وقفه و پر تعداد خاندان رفسنجانی در فتنه 88 را فراموش کرد! باید اعتراف نمود، که برای دمیدن در آتش فتنه 96 جای مرحوم هاشمی رفسنجانی خالی بود! زیرا دیگر نامه ی بدون سلام که خبر از آتش افروزی می داد، خطاب به رهبری نوشته نشد! و در نماز جمعه خطبه ی برای دمیدن در آتش فتنه خوانده نشد! و خاندان آن مرحوم همانند فتنه 88 صحنه گردان فتنه 96 نبودند! و مهدی هاشمی رفسنجانی هم در زندان بود! و لذا با عدم حضور مرحوم هاشمی رفسنجانی و خاندانش، فتنه 96 به سرعت به پایان رسید، هر چند خواص بی بصیرتی بازهم در فتنه 96 سکوت کردند! رحمت و مغفرت خدا بر سید احمد آقای خمینی باد که با بصیرت خمینی گونه خود، به مرکز ایجاد فتنه در سال پایان عمر شریفشان پی برده بودند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ