سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ دنیای پست را از قلبم برکَن که از آنچه نزد توست، باز می دارد و مانع جستجوی وسیله رسیدن به تو می گردد و نزدیک شدن به تو را از یاد می بَرَد. [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
شنبه 96 دی 30 , ساعت 11:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها سخن از تقلب معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی در جلسه امتحان زبان و حضورل فردی مجهول هویه، بجای فرماندار دزفول در جلسه امتحان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مطرح و صورت جلسه شده، که برگ ننگین دیگری از دولت اعتدال را به نمایش گذاشته و معاون سیاسی و فرماندار، مجبور به استعفا شدند!، لذا باید گفت؛ دوران اخذ مدرک کیلویی برای مدیران و مسئولین کشور به پایان رسیده و دیگر شاهد حمایتهای بیش از دویست نفره نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نخواهیم بود!

البته بر اساس معیارهای اعتدالی دولت و اسلام رحمانی! رئیس جمهور، تقلب در امتحان اگر کسی متوجه آن نشود! و یا از قبل با مراقبین هماهنگی شود!، بلا اشکال است و به احتمال زیاد معاون سیاسی و فرماندار متقلب در امتحانات دانشگاهی، از رمز و راز تقلب پایان نامه دکترای حقوق جناب حسن روحانی مطلع بوده و با الگو قرار دادن رئیس جمهور، اقدام به تقلب از نوع اعتدالی کرده باشند!، پس، اگر مجلس و قوه قضائیه در خصوص پایان نامه متقلبانه رئیس جمهور به موقع اقدام می کردند، دیگر شاهد تقلب معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی و فرماندار دزفول نبودیم.

با این افتضاحات پی در پی دولت اعتدال، حال شورای نگهبان اگر امکان داشته باشد، باید حوزه های انتخابیه ی این افراد متقلب را در انتخابات ریاست جمهوری 96 بررسی نماید.

آری چه زیبا گفته اند:

پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ