سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 96 دی 30 , ساعت 4:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ملاک و معیار عمل در دولت ناکارآمد اعتدال، پیروی از مکتب لیبرالیسم و اثبات غربزدگی، بر اساس حقوق بشر آمریکایی-صهیونیستی است، یعنی اینکه جاده یک طرفه ی نقد امام زمان علیه السلام برای رئیس جمهورمان آزاد است، ولی نقد منصفانه و مستدل برجام، ممنوع و نقد کننده مجرم خواهد بود، همانگونه که انکار کننده هولوکاست در آمریکا و اروپا مجرم شمرده می شود و جریمه ی نقدی و حتی زندانی و عزل از نمایندگی مجلس می گردد، میل رئیس جمهور ایران هم، اینگونه است! لذا جایگاه برجام در نزد رئیس جمهورمان، کمتر از هولوکاست نیست. یعنی، اگر صدا و سیما، منتقد برجام و حامی برجام را جهت مناظره در یک برنامه زنده دعوت نماید و نماینده دولت، در دفاع از برجام در مقابل برجام شکست بخورد، آنگاه صدا و سیما و طرف پیروز مناظره که برجام را نقد عالمانه کرده، مجرم شناخته خواهند شد! و همانگونه که انکار کننده هولوکاست به نفع رژیم صهیونیستی جریمه می شود، دولت اعتدال هم، بودجهت صدا و سیما را در اولین قدم، به نفع برجام قطع می نماید!

بعد از مناظره آقای جبرائیلی از کارشناسان برجسته خبرگزاری فارس، با آقای رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق(نماینده دولت) در برنامه زنده ثریا و افشاء خیانتهای حسن روحانی و جواد ظریف در زمان امضاء و اجراء برجام، وزارت خارجه دولت اعتدال که جرأت روبرو شدن با منتقدین برجام را در برنامه های زنده تلوزیونی ندارد، از روی استیصال و بدون ارائه سندی در مقابل اسناد محکم آقای جبرائیلی، اقدام به صدر بیانیه ی سیاسی بر علیه صدا و سیما و ایشان نمود! جالب اینکه وزارت خارجه در بیانیه خود اعلام کرده که "قصد پیگیری حقوقی از طریق مراجع قضائی بر علیه آقای جبرائیلی" ندارد.

علت عدم شکایت قضائی دولت را باید در ابعاد خیانت بار برجام جستجو کرد، زیرا همانگونه که امکان شکایت ایران از عدم انجام تعهدات آمریکا، وجود ندارد، در داخل هم از ترس افشاء و ارائه اسناد خیانت بار برجام به قوه قضائیه، دولت جرأت طرح شکایت در مراجع قضائی را ندارد! و لذا با استفاده از حربه شارلاتانیزم تبلیغاتی، بدنبال فریب افکار عمومی هستند!

آری دولت اعتدال در مقابل استراتژی "آتش به اختیار تمیز"، به حیله گری و پروپاگاندای تبلیغاتی روی آورده و لذا خدا را شاکریم که قانون اساسی کشورمان، دایره دیکتاتوری بسته است و گرنه جناب روحانی همانگونه که ممنتقدین مذاکرات هسته ای را به جهنم و یک جای گرم حواله می داد!، اگر دستش برای دیکتاری باز بود، نقبی هم برای خلاصی از زبان منتقدان برجام، به سوی جهنم میزد! تا همانگونه که قلب رأکتور اراک را با بتن پر کردند، دهان منتقدان را هم ببندند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ