سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمان را روزگارى رسد بس دشوار ، توانگر در آنروز آنچه را در دست دارد سخت نگاهدارد و او را چنین نفرموده‏اند . خداى سبحان فرماید « بخشش میان خود را فراموش مکنید . » بدان در آن روزگار بلند مقدار شوند و نیکوان خوار ، و خرید و فروخت کنند با درماندگان به ناچار و رسول خدا فرموده است با درماندگان معاملت مکنید از روى اضطرار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 بهمن 12 , ساعت 10:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پس از درخواست تحقیق و تفحص از مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گویا آب در لانه مورچگان افتاده باشد، فریاد و شیون جریان "زر و زور و تزویر" بلند شد و روزنامه آرمان به نمایندگی از جریان اشرافیت و لیبرالیسم در 11 بهمن 96، نیروهای امنیتی و قضایی را مورد خطاب قرار داده ومی نویسد: «به نظر می‌رسد که پشت این درخواست دلواپسان، قصد و غرض دیگری نهفته باشد ... اگر مجموعه شرایط به سمت‌وسویی برود که این افراد بخواهندا در روند فعالیت دولت و رئیس‌جمهور اخلال ایجاد کنند، جای ابهام نیست که دستگاه‌های امنیتی و قضائی باید با حساسیت و جدیت بیشتری این مسائل را پیگیری کنند.»

روزنامه اصلاح طلب آرمان، آنقدر در دامان متقلبان سقوط کرده که خطاب به رئیس جمهور می نویسد: « این مساله صرفا حق شخصی آقای روحانی نیست بلکه این مجموعه رفتارها به امنیت ملی، ثبات و آرامش کشور آسیب می‌زند و رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید از حقوق ملت دفاع کند

کاش در وزارت ارشاد اسلامی، در زمان صدور مجوز روزنامه ها یا نشریات، اداره یا مدیریتی وظیفه نظارت دقیق بر عملکرد آنها را بر عهده می گرفت،  تا جریان اشرافیت و آلوده به اقدامات متقلبانه و براندازانه، آنها را بعنوان پایگاه و سنگری برای اقدامات فاسد خود بکار نگیرد، زیرا روزنامه آرمان، مأمنی برای جنگ روانی و پروپاگاندای دزدان و متقلبان گردن کلفت، بر علیه ملت و کشور گردیده است.

در چند سال گذشته شبهات فراوانی در خصوص مدرک تحصیلی متقلبانه حسن روحانی مطرح گردیده، لذا اگر روزنامه ی آرمان، به آرمانهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور اعتقاد دارد، باید از رئیس جمهور بخواهد که در یکی از گفتگوهای بی خاصیت تلوزیونی خود، از مدرک تحصیلی اش رفع شبهه نماید و اگر پاسخگوی نشد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خواستار بررسی مدرک تحصیلی و حتی استیضاء او گردد، نه اینکه وکیل مدافع او شوند!

حتما روزنامه آرمان به یاد دارد که وقتی بحث مدرک متقلبانه وزیر کشور دولت سابق مرحوم علی کردان (دوست صمیمی علی لاریجانی) در مجلس هشتم، مطرح شد، نمایندگان آن دوره مجلس، پس از اثبات موضوع، مرحوم کردان را با یک اقدام انقلابی، استیضاء و عزل کردند، پس چرا روزنامه آرمان و نشریات زنجیره ای از بررسی مدرک تحصیلی رئیس جمهورمان وحشت دارند؟! چرا رسالت روزنامه های همانند آرمان، به اسم اصلاح طلبی در خدمت افساد درمی آید و از متقلبان و دزدان اموال ملت، دفاع می کنند و مدرک متقلبانه را حقوق ملت می خوانند؟!

آری ؛ دشتمان گرگ اگر داشت نمی نالیدیم / نیمی از گله ما را سگ چوپان خورده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ