سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند با دل و فکرش می نگرد . نادان با چشم و دیده اش می بیند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 بهمن 12 , ساعت 10:41 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس‌جمهور که در 11بهمن96 برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) به مرقد شریف آن حضرت رفته و ژست انقلابیگری و تقابل با استکبار گرفته و گفته است: « رژیم گذشته فکر می‌کرد سلطنت او و حکومت سلطنتی مادام‌العمر و سلطنتی است. به این دلیل همه چیز را از دست داد که صدای نقد و نصیحت مردم و صدای مصلحان، ناصحان، علما، بزرگان و فرهیختگان را نشنید. صدای اعتراض مردم را هم نشنید و فقط صدای انقلاب مردم را شنید. برای حکومتی که فقط می‌خواهد صدای انقلاب را بشنود، این بسیار دیر است ...او (امام خمینی) به ما یاد داد در برابر استکبار با قدرت بایستیم. او یاد داد که صندوق آرا را نباید رها کنیم. او یاد داد که به فکر محرومان و مستضعفان جامعه باشیم. او یاد داد که معنویت و اخلاق را از یاد نبریم. او یاد داد که در برابر متجاوزان بایستیم و اجازه ندهیم استبداد و استعمار به این سرزمین برگردد ...بار دیگر در کنار حرم مطهر امام (ره) با امام (ره) پیمان می‌بندیم که راه او و آرمان او را رها نکنیم.»

نگارنده حرفهای رییس جمهور را جدی نمی گیرم، زیرا کسی که در ویلای 55 میلاردی ولنجک زندگی کند، قطعا صدای اعتراض مردم را نخواهد شنید! اگر از مبارزه با استکبار بگوید، با کدخدا خطاب کردن آمریکا و دست گدایی داراز کردن به سمت اروپا، در تناقض است! اگر از اخلاق بگوید، زشترین سخنان از زبان او شنیده شده است! اگر از معنویت بگوید، امضاء سند 2030 بالاترین جنایت و خیانت او در حق دین و معنویت می باشد! اگر از صندوق رأی دم بزند، آراء ملت را با کلاهبردی و جنگ روانی غصب کرده است! اگر در بیان، خود را حامی محرومان و مستضعفان جامعه نشان دهد، ولی او در عمل، سفره محرومان را کوچک و خانه های آنان را قوطی کبریت خطاب کرده است! اگر از بیعت و پیمان بستن با امام سخن بگوید؛ تفکر لیبرالی و زندگی اشرافی و لمیدن در خودرو ضد گلوله در بین زلزله زدگان، با راه و آرمان امام سازگاری ندارد! اگر از شنیدن صدای نقد و نصیحت مردم، مصلحان، ناصحان و علما سخن بگوید؛ در زمان ریاست جمهوریش ثابت نموده که هر سخن حقی را بر علیه خود دانسته و از رکیک ترین الفاظ نسبت به منتقدین، علما و حتی رهبری استفاده می نماید! اگر از مبارزه با متجاوزان و ایستادگی در مقابل استبداد و استکبار سخن بگوید؛ برجام و قراردادهای استعماری بعد از برجام و IPC نفتی 25 ساله با توتال و FATF بانکی، زمینه ساز بازگشت استکبار و استبداد خارجی به کشور است!

نتیجه: حسن روحانی در مکتب روباه پیر(انگلیس) تلمذ کرده و جنگ روانی را از آنان آموخته و لذا همانند مرحوم هاشمی رفسنجانی، خود را بری از هر خطا و معصیت می داند و حتی اگر در برجام بزرگترین خیانت را نسبت به کشور و ملت انجام دهد و دریابد، که آمریکا بر سرش کلاه گذشته، ولی در وقت اعتراف به خیانت و جنایت، خطاب به آمریکا می گوید: «مگر کشورهای شرق آسیا دیوانه شده‌اند که با شما مذاکره کنند!»

آری؛ حسن روحانی در زمان امام هم به آرمانهای امام وفادار نبود و لذا تنها دیوانه با آمریکا مذاکره می کند، و پس از برجام، سخن از برجام 2 و 3 و 4 را مطرح می نماید!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ