سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با حکیمان همنشین باش تا خودت کامل ونفست شریف و نادانی ات دور گردد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 بهمن 21 , ساعت 10:6 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-اینک چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد، اما تمام توطئه های استکبار جهانی، با سنگربانی ولایت فقیه و حضور قدرتمند مردم، نقش برآب شده و نقشه های شوم دشمنان خارجی و داخلی با سرانگشت ولایت فقیه به شکست انجامید و لذا استراتژیستهای آمریکایی متوجه قدرت ولایت فقیه در کشورمان و منطقه گردیدند و نظرات متعددی را ارائه نموده، که به برخی از آنها اشاره می گردد.

2-آقای گری سیک مشاور سابق امنیت ملی و سازمان سیای آمریکا، ولایت فقیه را موجب شکست صحرای طبس دانسته و می گوید: «این ولایت فقیه بود که در صحرای طبسن تکنولوژی برتر ما را در اراده خود دفن کرد ، باید آن را هدف قرار داد

3-آقای فوکویامااز استراتژیستهای آمریکا می گوید: «ابتدا ولایت فقیه را بزنید، تا ولایت فقیه را نزنید، نمی توانید به ساحت قدسی کربلا و مهدی موعودتجاوز کنید. برای پیروزی بر مردم یک کشور باید انگیزه مردم را تغییر داد. اگر انگیزه مردم ایران تغییر کند و به رفاه زدگی ، تجمل گرایی و اشرافی گری تبدیل شود، شما پیروز خواهید شد و گرنه مانند این است که آب در هاون می کوبید.»

4-استنلی روم معاون سابق رئیس جمهور آمریکا می گوید: «آنچه تا کنون همه تحریکات ما را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران با ناکامی مواجه ساخته است ، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه بوده است.»

5-راستی چرا نوک حمله و شعارهای معترضین در فتنه دی ماه 96 ولایت فقیه بود؟! چرا حسن روحانی خواسته های معترضین را تنها اقتصادی ندانسته و سیاسی و نارضایتی از برخی از نهادها می داند؟! آیا رابطه ای بین سیاست مداران آمریکایی و شعارهای معترضین در فتنه 88 و حسن روحانی وجود دارد؟!

6- حضرت امام خمینی (ره) بخوبی می داند، که آمریکا توان مقابله با ولایت فقیه را بدون نفوذیهای داخلی ندارد و لذا فرمودند: «آمریکا نظامی نمی فرستد، خیالتان راحت! آمریکا آن کسانی را که تربیت کرده است، میفرستد که اوضاع ما را بهم بزند...»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ