سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگار شود . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 بهمن 25 , ساعت 10:22 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی از علما و نخبگان کشور بر این باورند که حسن روحانی فاقد فاکتورهای علمی، اعتقادی و دینی برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت می باشد و بارها با سخنانی بر علیه حضرات معصومین علیهم السلام بیسوادیش به اثبات رسیده و لذا در آخرین تفسیر به رأی خود در جمع راهپیمایان 22 بهمن 96 گفته است: «اسلام گفته است اگر 40 نفر شهادت دادند این فردی که از دنیا رفته آدم خوب است، اگر آدم بد باشد، در روایات ما آمده خدا از گناهانش می‌گذرد. آیا وقتی 400 نفر شهادت می دهند این آدم خوب است، یک جناح شهادت می‌دهد که این آدم خوب است و میلیون ها نفر شهادت می‌دهند، این فرد خوب است، کافی نیست؟»

برای پی بردن به بیسوادی حسن روحانی و سوءاستفاده او از روایات معصومین برای اهداف کثیف دنیایی، به حدیث گهربار امام صادق علیه السّلام که درحدیث چهارم خصال، صفحه 538، آمده، اشاره می نمایم، که آن حضرت فرمودند: إذا ماتَ المُؤمنُ فَحَضَر جِنازتَه أربعونَ رَجُلًا مِن المؤمنینَ فَقالوا: اللّهمَّ إنّا لا نَعلمُ مِنهُ إلّا خَیرًا و أنتَ أعلَمُ بِه مِنّا! قالَ اللهُ تبارکَ و تَعالَى: إنّى قَد أجَزْتُ شَهادتَکُم و غَفَرتُ لَه ما عَلِمتُ ممّا لا تَعلَمونَ.

ترجمه حدیث: «هنگامیکه مؤمنى از دنیا برود چهل مؤمن بر جنازه او شهادت دهند و بگویند؛ خدایا ما جز نیکى از او چیزى نمى‏دانیم، درحالیکه تو از ما به او آگاهترى! خداى متعال مى‏فرماید: من شهادت شما(مؤمنین) را در حقّ این مؤمن امضاء و تنفیذ نمودم، و از او براى آنچه که از او می‏دانم و شما نمى‏دانید درگذشتم و او را مورد عفو و مغفرت خویش قرار دادمفغغ

شرط حضرت احدیت در حدیث امام صادق علیه السلام برای بخشش مومن، شهادت و امضاء چهل مومن است، نه شهادت 40 مسلمان، حزب و جناحی که اهدافشان قاپیدن قدرت و رسیدن به زندگی اشرافی و سکونت در کاخ ولنجک است! ولذا همان تفکر لیبرال و غربزده، که مشروعیت امامت علی علیه السلام را از طرف مردم می داند! کربلا را محل مذاکره حسین بن علی علیه السلام با عمرسعد می خواند! و از صلح امام حسن علیه السلام، تفسیر پذیرش کدخدایی آمریکا را دارد!، امروز همان تفکر علیل و پرنفاق، حدیث امام صادق علیه السلام را با مشی اپورتونیسمی* خود تفسر می نماید، تا فتنه گران و ضدانقلاب را از خود راضی نماید!

آری فرق است، بین یک انسان مومن با یک مسلمان، زیرا شرط پذیرش مسلمانی، گفتن شهادتین است، اما رسیدن به درجه مؤمنی، شرط آن بسیار دشوار، که در خطبه متقین امیرامومنین علی علیه السلام در نهج البلاغه آمده است. پس چرا رئیس جمهورمان با پوشیدن لباس روحانیت، فرق یک انسان مؤمن با مسلم را نمی داند و چرا با این بیسوادی، از فیلتر شورای نگهبان برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری عبور کرده است و چرا شورای نگهبان نسبت به صلاحیت او تجدید نظر نمی نماید؟!!!!

*اپورتونیسم: استفاده از هر زمان و فرصت مناسب برای رسیدن به مقاصد شخصی . تغییر جهت و نظر بر مبنا و فراخور دگرگونی اوضاع

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ