سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«و هر که حکمت یابد، خیری فراوان یافته است» ـ می فرماید : مقصود فرمانبرداریاز خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفتار خدای]
 
پنج شنبه 96 بهمن 26 , ساعت 2:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان 96 در تذکری جدی به رئیس جمهور فرمودند: «رئیس جمهور محترمف در سخنانشان مواردی را گفتند که «باید این کار بشود و باید آن کار بشود، اما مخاطب این بایدها کیست؟ خودِ ایشان. یعنی این بایدها را هیچ کس غیر از خود آقای دکتر روحانی و تیم کاری‌ دولت دوازدهم نمی‌تواند انجام دهد

بعد از هشدار رهبری در خصوص استفاده متعدد حسن روحانی از کلیدواژه "بـایـدها"، انتظار می رفت که دیگر از کلمات دستوری  استفاده نکند، و به وظایف خود در رفع مشکلات کشور و مردم بپردازد، اما کسانی که سبک زندگیشان اشرافی! و تفکرشان غربی باشد، خطاهای خود را نپذیرفته و همواره خود را در جایگاه ارباب و مردم را رعیت خود می دانند! و لذا حسن روحانی در سخنرانی پر خطا، تلخ و بعضا ضدانقلابی خود در 22 بهمن 96 در جمع راهپیمایان تهرانی، سی بار از کلیدواژه "بـایـد" استفاده کرد!

اگر مطبوعات و رسانه های زنجیره ای رسالت خود عمل می کردند و مطالبات بر حق مردم را منتشر می نمودند، امروز شاهد کلیدواژه باید از سوی رئیس جمهور نبودیم. همگی به یاد دارند که وقتی حسن روحانی در سفر به شهر زلزله زده سرپل ذهاب از درون خودروی ضدگلوله، متکبرانه با مردم سخن گفت و معاون اولش، همانند پادشاهان مستکبر، با کفش بر روی پتو و فرشهای زلزله زده ها رفت، آنگاه که صدای اعتراض زلزله زده ها در رسانه ها پیچید و اعمال مستکبرانه آنها تقبیع شد، آنگاه حسن روحانی اشرافی در سفر به مناطق زلزله زده استان کرمان، علی رغم میل باطنی مجبور به درآوردن کفش از پا و نشستن در کنار کودکان زلزله زده می شود و لذا صدای بموقع ملت و رسانه ها می توانند، مستکبران عاج نشین را به زیر کشند.

پس، درمان درد مستکبران اشرافی دولت لیبرال حسن روحانی، در انعکاس بموقع صدای ملت از سوی رسانه ها، بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی است، تا دیگر مردم را رعیت و خود را ارباب ندانند. هر چند که حسن روحانی و برخی از وزیرانش، در کاخهای شخصی خود در ولنجک و لویزان زندگی می کنند!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ