سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین پادشاه همچون شیر سوار است ، حسرت سوارى او خورند و خود بهتر داند که در چه کار است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 اسفند 9 , ساعت 10:51 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به‌موجب ماده 28 قانون آیین دادرسی کیفری، ضابطان دادگستری مأمورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم، حفظ آثار و علایم و جمع‌آوری ادله وقوع جرم، شناسایی، یافتن و جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم، تحقیقات مقدماتی، ابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضایی به‌موجب قانون اقدام می‌کنند.

در باره غربزدگی برخی مسئولین کشور باید گفت؛ غربزدگی این جماعت فاجعه آمیز و معمولا سر از پسافاضلابه کشورهای غربی درمی آورند! مثلا وقتی در انتخابات، مردم به آنها رأی نمی دهند، برخلاف روند جاری انتخابات در کشورهای غربی، مردم را به آشوب طلبی و شورشهای خیابانی دعوت می نمایند! و یا وقتی شبکه جاسوسان آمریکایی-اسرائیلی در سازمانهای مردم نهاد (Non-governmental organizations) محیط زیست دستگیر می شوند، با بی شرمی تمام و بدون توجه به خیانت جاسوسان، اقدام ضابطان قضایی را زیر سئوال برده تا عمله بودن و سرسپردگی خود را نسبت به آمریکا، اثبات نمایند!

مسئولان غربزده موجودات عجیبی هستند، مثلا اگر هواپیمایی سقوط کند و کشور سازنده آن فرانسه باشد، هیچ واکنشی نشان نمی دهند و اما اگر هواپیما روسی باشد، اشک تمساح ریخته و از پایین بودن کیفیتش به زمین و زمان شکایت می برند! و یا اگر هواپیمایی از فرانسه به کشور وارد شود با دستور رئیس جمهور، مانند افراد عقب مانده ذهنی به گرفتن عکس یادگاری می پردازند! اگر فرد ایرانی جاسوس غرب باشد، قوه قضائیه، ضابطین قضایی را محکوم می کنند و اگر وزارات اطلاعات هم نقشی در دستگیری جاسوس آمریکایی-اسرائیلی داشته باشد، آنرا برنمی تابند! و لذا مسئولین غربزده، جرمشان از جاسوسان کمتر نیست و قوه قضائیه باید آنها را بعنوان شریک جواسیس مورد تعقیب قضایی قرار دهد تا فضا برای جولان غربزده ها و عمله های استکبار در دفاع از جواسیس فراهم نگردد و آمریکا و اسرائیل، ایران را بهشت برخی مسئولین جاسوس ندانند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ