سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمیزگارى با مردمان ایمنى است از گزند آنان . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 شهریور 11 , ساعت 12:31 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار با وزیر خارجه فنلاند گفت:«اگر واقعا مشکل غرب عدم اعتماد است، می توانند شرایطی را فراهم کنند که به موازات رفع تحریم ها علیه ایران و پذیرفتن پیوست الحاقی توسط ایران، اعتماد دو طرف تامین شود.»

اظهار نظر غیر مسئولانه و لیبرالی آقای هاشمی رفسنجانی در رابطه با پرونده هسته ای کشور موجب تضعیف تیم مذاکره کننده هسته ای و باعث تقویت دشمنان ایران اسلامی است . پذیرش پروتکل الحاقی(N.P.T) از سوی ایران در جهت ایجاد اعتماد غرب، نوعی هدایت و خلع سلاح کردن تیم مذاکره کننده ایران و بازی در زمین دشمن است.

با توجه به سابقه آقای رفسنجانی در این مسائل، وقتی آمریکای جنایتکار در سال 1367 هواپیمای مسافربری کشورمان را با دو موشک از سوی ناو وینسن مورد هدف قرار دادند و 290 مسافر و خدمه آن را به شهادت رساندند، آقای هاشمی رفسنجانی در حالی که فرماندهی جنگ را بعنوان جانشین فرمانده کل قوا به عهده داشتند، در کمال حیرت و ناباوری در صفحه تلوزیون حاضر شد  و با بغضی که گلویش را گرفته بود، گفت: پیام دریافت کردم!!! و بعد از چند روز حضرت امام قطعنامه 598 را پذیرفتند و فرمودند جام تلخ زهر قطعنامه را نوشیدم! آیا یک فرمانده که هدایت عملیات ارتش و سپاه را در دست دارد، باید اینقدر منفعل، ضعیف و لرزان باشد؟!؟

رفسنجانی

در زمانی که آمریکا برای چهارمین بار، بعد از امضاء توافقنامه ژنو اقدام به تحریم جدید بر ضد کشورمان نموده، اینگونه اظهارت که از روی ترس و لرز و ورود به خط قرمزهای نظام می باشد، مخالف منافع و امنیت کشور است و لذا دبیر شورای عالی امنیت ملی باید نسبت به طرح شکایت علیه آقای هاشمی رفسنجانی در دادگاه ویژه روحانیت اقدام و یا حداقل دیدارهای ایشان با طرفهای خارجی، که هیچ ضروزتی ندارد و مخل امنیت کشور است، محدود و ممنوع گردد، همانطور که در زمان دولت قبل، از ملاقات مسئولین کشورهای خارجی با آقای هاشمی رفسنجانی جلوگیری گردید.

آقای هاشمی رفسنجانی از سالهای 84 دچار دگردیسی گردیده و اکثر مواضع ایشان بر خلاف نظر و منافع جمهوری اسلامی است. مثلا خونخواران داعش و النصره در سوریه را ملت سوریه خوانده و بشار اسد را فردی که علیه مردمش از سلاح شیمیایی استفاده و مردم را در ورزشگاهها زندانی کرده، معرفی می نماید. و یا ترویستهای داعش و بعثی را، بعنوان مردم عراق می داند، که آقای نوری مالکی حقوق آنها را رعایت نکرده است. و یا در فتنه سال 88 علاوه بر نامه تهدید آمیز به رهبر معظم انقلاب، در مقابل نظام و رهبری ایستاد و از فتنه گران و آشوب طلبان، که فرزندانش از سران فتنه بودند، حمایت کرد و فرزندش مهدی را از بیم دستگیری و محاکمه با سؤ استفاده از امکانات دانشگاه آزاد به مدت 3 سال با برگه ماموریت اداری از کشور فراری داده و ساکن کشور انگلستان نمودند!!!!!

رفسنجانی

متأسفانه از روزی که دولتمردان ما، به پای میز مذاکره با 1+5 و یا همان آمریکا رفته اند، آهنگ تهدید، توهین و تحریم شیطان بزرگ بر ضد ایران، روند تندتری به خود گرفته است و اظهارات مداخله جویانه آقای هاشمی رفسنجانی، تیم مذاکره کننده را در مقابل آمریکا تضعیف و دشمن را از گذشته گستاخ تر خواهد نمود و این در حالی است که آمریکائیها به صراحت گفته اند که لغو تحریمها از سوی شورای امنیت سازمان ملل پس از اجابت همه خواسته ها امکان پذیر است و خواسته های شورای امنیت سازمان ملل، فراتر از بحث هسته ای کشورمان می باشد.

بر اساس قانون اساسی کشور امضاء پروتگل الحاقی از اختیارت مجلس شورای اسلامی است و پرونده هسته ای کشور از سوی شورای امنیت کشور در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته و مقام معظم رهبری در کلیات مذاکرات و تصمیمات مهم نظارت دارند و لذا باید از اظهارات غیر مسئولانه و موازی و تضعیف کننده تیم هسته ای پرهیز گردد و آقای هاشمی رفسنجانی به امور مهم مجمع تشخیص مصلحت، همچون نظارت بر اموال مسئولان کشور که مدت زیادی در آن مجمع معطل مانده اقدام نماید.

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ