سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 9:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کارکرد احزاب در ایران، بعد از دهه اول انقلاب اسلامی از ریل اصلی دینی-انقلابی خارج و به دکانهای دو7 نبشی برای کسب قدرت و ثروت تبدیل شدند، که در این راستا، افرادی به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، نفوذ کرده، که دغدغه آنها، دین و انقلاب اسلامی نیست و لذا مجلس که به قول حضرت روح الله در رأس امور بود، امروز با نفوذ افراد لیبرال و غربزده، در ذیل دولت اعتدال حسن روحانی قرار گرفته است!

 با نفوذ افراد فاقد صلاحیت به درون مجلس دهم، شاهد کلاهبرداریهای قانونی تعدادی از نمایندگان مجلس، آنهم با پول ملت در زمان استیضاح چند وزیر حسن روحانی بوده و هستیم. قانون اساسی دو وظیفه ی "تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن را" بر عهده نمایندگان مجلس گذاشته و منتخبین ملت پس از تصویب اعتبارنامه خود، باید در محضر کلام الله مجید طبق اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کنند که به دین اسلام، انقلاب و قانون اساسی وفا دار باشند، اما وقتی نمایندگانی، با پول حرام احزاب ضدانقلاب و حمایت شبکهل بی بی سی به درون مجلس نفوذ کرده باشد، امکان استقلال رأی در صحن علنی مجلس برای دفاع از حقوق ملت و کشور نخواهد داشت و لذا آن نماینده ای که با کلاهبردی به مجلس نفوذ کرده، وکیل‌الرعایا نیست، بلکه منافقی است که بر خلاف سوگند خود، در حال خیانت به دین، انقلاب اسلامی، مردم و کشور است!

با نگاهی به سوگند نمایندگان مجلس و مخالفت تعدادی از آنان با استیضاح وزراء تعاون کار و امور اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، علی رغم موافقت با استیضاح، به ارزیابی خیانت آنان می پردازیم، که پس از نشستن بر سفره حرام دولت اعتدال و دستور فراکسیون امید، شرف انسانی را فراموش کرده و رأیشان مخالفت با استیضاح وزراء شد! و لذا این مجلس، در ذیل دولت است نه در رأس امور !!!

متن سوگند نمایندگان طبق اصل 67 قانون اساسی به شرح ذیل است:

بسم‏ الله‏ الرحمن‏ الرحیم

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ