سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بنده آجل و پایان آن را مى‏دید ، با آرزو و فریبندگیش دشمنى مى‏ورزید . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 فروردین 2 , ساعت 10:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آغاز سال 1397 را به همه همراهان وبلاگ "وزنه سیاسی" تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی در آغازن روز فروردین 97 فرمودند: «هیچ کس به خاطر اینکه فکرش مخالف حکومت است مورد فشار و تعقیب قرار نمی‌گیرد، هر کسی چنین ادعای کند دروغ گفته است.»f

بعد از سخنان فوق، موجی از سوی جریانهایی که با گفتمان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم زاویه پیدا کرده، در فضای مجازی به راه افتاده، تا ثابت نمایند که بر عکس سخنان رهبری، افرادی در جامعه بخاطر مخالفت با نظام اسلامی و یا حتی طرفداری از فرد خاصی بازداشت و یا با اخطار مواجه شده اند. این جریانها، برای اثبات حرف خود، اسامی افردی را که توسط مراجع قضایی بازداشت و زندانی شده، بدون اشاره به احکام صادره از سوی مرجع ذیصلاح، منتشر کرده اند!

سیره حکومتی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و امیرالمومنین علیه السلام و نظام اسلامی بر آن بوده و هست، تا فردی از مرز مخالفت با قانون اسلام عبور نکند و به معاند تبدیل نگردد و امنیت جامعه را به مخاطره نیندازد، احدی متعرض او نخواهد شد.

*وقتی خوارج از مرز مخالفت با علی علیه السلام خارج شده و بعنوان معاند، شکم زن  حامله را دریدند و امنیت جامعه را بر هم زدند، آنگاه امام اول شیعیان، شمشیر بدست گرفت و شورشیان نهروان را از پای درآوردند.

*اگر میرحسین موسوی در سال 88 تنها بیانیه صادر می کرد و قانون رسمی کشور را محترم می شمرد و در اردکشی خیابانی، زمینه ریخته شدن خون بی گناهان نمی گردید، کسی متعرض او نمی شد.

*اگر رحیم مشایی در حمایت از بفایی، نظام اسلامی را انگلیسی قلمداد نمی کرد و بر خلاف نص صریح قانون مجازات اسلامی در اردوکشی خیابانی در جلو سفارت انگلیس، به مسئولین کشور اهانت نمی کرد، دستگیر نمی شد. امروز احمدی نژاد هزاران هزار طرفدار دارد، پس چرا چند نفر خاص از سوی مراجع قضایی بازداشت شده اند؟

*کدام دانشجوی منتقد و مخالف نظام اسلامی در محیط داشگاه مورد تعقیب قرار گرفته است؟ آری وقتی دانشجویی در فتنه های 88 و 96 از محیط دانشگاه خارج و در شورش خیابانی، متعرض اموال و امنیت مردم و نظام اسلامی شود، آنگاه مطابق قوانین کشور مورد تعقیب قضایی قرار می گیرد و لذا بین مخالف و معاند فرق است و در هیچ کشوری با معاند، مماشات نمی کنند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ