سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان درنده‏اى است ، اگر واگذارندش بگزد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 7:22 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از شکست برجام هسته ای و ناتوانی حسن روحانی در حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور، شاهد حملات بی وقفه ی او به توانمندی موشکی در زمان انتخابات ریاست جمهوری بودیم. با تغییر وزیر خارجه و بکار گیری جان بولتون بعنوان مشاور امنیت ملی آمریکا از سوی ترامپ، حسن روحانی احساس نموده که عمر برجامش(شیشه عمرش) به پایان رسیدهغ و لذا روزنامه ها و رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب، با اشاره او و به یاد مرحوم رفسنجانی که گفته بود؛«دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها...» طی یک حرکت ضدانقلابی، خواستار مذاکره در رابطه با کاهش برد موشکهای کشور برای رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند!

آیا اصلاح طلبان آمریکایی گوینده این سخنان را می شناسند که می گفت؟؛ 1-«سایه شوم جنگ از کشور کنار رفته و شاهد امنیت مردم هستیم.» 2-«اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود!» 3-«برجام هم سایه جنگ را از سر کشور برداشت و هم زنجیر تحریمها علیه ایران را پاره کرده است!» جملات فوق، بخشی از سخنان کذب حسن روحانی در تعریف و تمجید از برجام است، اما چرا اصلاح طلبان از او نمی پرسند؛ مگر نگفتی؛ "برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد؟! پس، معنی عربده های ترامپ چیست؟!

هدف مشتر آمریکا، اصلاح طلبان و لیبرالها از طرح مذاکره موشکی، براندازی نظام اسلامی، است. ولذا اگر قدرت موشکی ایران همانند هسته ای بدست حسن روحانی به تاراج رود، آنگاه آسیب پذیری کشور در مقابل جنگ افزارهای اعراب خلیج فارس، حتمی و قطعی است، اما چرا اصلاح طلبان و لیبرالها، بخاطر شکست در برجام! و سخن کذب دور شدن سایه جنگ! از ملت پوزش نمی طلبند و گزینه پرورویی و بی شرمی را انتخاب کرده اند؟!

مردم خوب و با بصیرت ایران، به اقتدار و انسجام نظام اسلامی واقف بوده و دریافته اند که دولت اعتدال و اصلاح طلبان آمریکایی به آخر خط نفاق خود رسیده و لذا ملت اجازه نخواهند داد، که بزدلان و ترسوهای غربزده و لیبرالِ نفوذ کرده در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، امنیت مردم و ایران اسلامی را به مخاطره اندازند و اهداف براندازی آمریکا و رژیم صهیونیستی را محقق نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ