سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 3:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که "افزایش نرخ دلار"، "رکود اقتصادی" و "بیکاری" کام مردم را تلخ کرده، حسن روحانیه با اغواگری بدنبال شیرین کردن کام مردم است! ولذا در جلسه دیدار با برخی وزراء و نمایندگان مجلس، با قبول بحران بیکاری و در حمایت از "پیام رسان تلگرام" گفته است: «کام مردم را با این‌گونه حرف‌ها تلخ نکنید، در فضای بحران بیکاری تیشه به ریشه اشتغال نزنید

باید از رئیس جمهور پرسید؛ شما چه طرحی برای شیرینی کام ملت دارید؟

*وقتی کام مردم از افزایش مدام و نجومی دلار تلخ می شود، آیا کام مردم با عدم فیلتر تلگرام  شیرین می شود؟!

*وقتی جوانان این مرز و بوم، بخاطر بیکاری، کامشان تلخ است، آیا با گفتار درمانی بی خاصیت و حمایت رئیس جمهور از پیام رسان خارجی، کامشان شیرین می گردد؟!

*وقتی روکود اقتصادی و واردات بی رویه کالاهای خارجی، کارخانه های داخلی را به ورشکستگیا کشانده و کام سرمایه گذاران داخلی را تلخ نموده، آیا با فرافکنی و سخنان کذب رئیس جمهور، کامشان شیرین می گردد؟!

*وقتی فشار اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته، کام ملت را تلخ نموده، آیا با حمایت از فضای مجازی بیگانه، کامشان شیرین می شود؟!

*وقتی کام مردم بخاطر اختلاس و دزدی برادران رئیس جمهور، و معاون اول رئیس جمهور،(حسین فریدون و مهدی جهانگیری) تلخ شده و عدم رسیدگی فوری از سوی قوه قضائیه، کام مردم را تلخ تر نموده، آیا با عوام فریبی و سرگرم نمودن مردم، به پیام رسان تلگرام، از سوی حسن روحانی، کام مردم شیرین می شود و دزدیهای چندهزار میلیاردی برادرانشان فراموش می گردد؟!

وقتی ترامپ کابینه امنیتی و نظامی برای فشار به ایران تشکیل می دهد و جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران، برای بررسی آن موضوع تشکیل و حسن روحانی با متلک پرانی به دبیر شورا، جلسه را متشنج و اجازه اتخاذ تصمیم لازم در برابر تهدیدات آمریکا را نمی دهد، آیا کام ملت از این واقعه غم انگیز و افراطی رئیس جمهور شیرین می شود؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ