سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را به دست نیاورد، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 فروردین 17 , ساعت 12:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در سال 92 در حالی رئیس جمهور شد، که پرونده های هسته ای و سوریه مفتوح بود، لذا مسئولیت پرونده هسته ای را خود پذیرفت و تیم مذاکره کننده با کشورهای 5+1 و بنا بر دستور حاج حسن مبنی، بر "اعتماد به کدخدا(آمریکا)" در سال 94 منجر به توافق برجام شد! و کام آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای 5+1 با اجراء فوری برجام، شیرین گردید، اما پرونده سوریهب در حالی که 82 کشور نعره میزدند که بشار اسد باید برود، "با توکل بر خدا،" و مقاومت مدافعان حرم و فرماندهی منحصر به فرد سرادر سلیمانی، تحت فرمان فرمانده کل قوا، به شکست داعش و اربابان غربی اش منجر و کام آمریکا، اسراییل و تفاله های داخلی لیبرالیسم، تلخ و کام جبهه مقاومت و آزادگان جهان، شیرین شد.

با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و به خطر افتادن برجام، دولت لیبرال، که می گفت؛ سایه جنگ از کشور دور شده!، بدون اینکه خود را پاسخگوی افتضاح برجام بداند، وقایحانه و منافقانه، به هذیان گویی روی آورده و خواستار بر زمین گذاشتن اسلحه ای مدافعین حرم و مذاکره در خصوص کاهش قدرت منطقه ای و برد موشکهای کشور شده، آنهم برای، "دور کردن سایه جنگ!" نه رفع تحریمها!

آری؛ در پرونده هسته ای به کدخدا(آمریکا) اعتماد کردند و افتضاح شد! ولی در پرونده سوریه، به خدا توکل شد و پیروزی محقق گردید و لذا نظام اسلامی زیر بار حکمیت برجام موشکی و منطقه ای لیبرالها و آمریکا نخواهد رفت و اگر رئیس جمهور به دروغ گفته، "که با برجام سایه جنگ از کشور دور شده!"، امروز حق طرح برجام موشکی و قدرت منطقه ای نظام اسلامی را ندارد، بلکه حسن روحانی و برخی از مذاکره کنندگان هسته ای، باید بعنوان متهم در فریب ملت و نظام اسلامی، خسارت دهها میلیارد دلاری به قدرت هسته ای، زمینه سازی نفوذ بیگانگان و به خطر انداختن امنیت کشور، محاکمه و مجازات گردند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ