سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى همچون قبیله است و نزدیکان که فراهم کند مردم را براى یارى انسان . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 فروردین 18 , ساعت 7:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس مرکز تحقیقات ریاض گفت: «برای نابودی تهران، 4 موشک بالستیک "دانگ فنگ" ما کافیست»!

در پاسخ به ارجیف رئیس مرکز تحقیقات ریاض، محمد باقر نوبخت، از عناصر غربزده ی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و سخنگوی دولت،i در مصاحبه با ویژه نامه نوروز همشهری گفت: «برای توافق با عربستان باید از برخی منافع چشم پوشی کنیم!»

در 9 فرورین 97 در خصوص مراکز استراتژیک ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام که توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی راه اندازی شد، با موضوع "مراکزی بر ضد نظام اسلامی" تحلیل کوتاهی پیرامون ویدئویی "داری اشتباه می کنی کاپیتان" به سمع و نظر همراهان "وبلاگ و کانال #تلگرامی #وزنه-سیاسی" تقدیم نمودم.

حضرت روح الله در سخت ترین شرایط پذیرش قطعنامه 598 فرموند: «امروز روز عاشورای حسینی است. امروز ایران کربلاست، حسینیان آماده باشید.» و لذا ما آموخته ایم که اشقیای کربلا در همه زمانها و مکانها حضور دارند چه در مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و چه در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت!

مرحوم آیت االه حائری شیرازی به زیبایی چهره حسینیان و یزیدیان را در صفحه 98 کتاب "آئینه تمام نما" به تصویر کشیده و نوشته اند: " هر انسان حامل کربلا است؛ هر وقت حق می گوید و برای حق کار می کند، امام حسین علیه السلام وجودش را بر کُرسی خلافت پذیرفته است و هر وقت غَضَب و شهوت و آز را ترجیح دهد، یزید وجود خود را بر کرسی نشانده است. وقتی انسان، جناح گرایی می کند، به یزیدبن معاویه وجودش گفته است: «بفرما، کُرسی خلافت در انتظار توست»"

پس، غربزده ها و لیبرالها، بر اساس تعصبات جناحی به یزیدبن معاویه وجودشان لبیک گفته و عاشورا را محل مذاکره می دانند! و لذا حضور لیبرالها و غربزده ها در قدرت، امنیت کشور و ملت را به مخاطره می اندازند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ