سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرهیزگارى سر خلقهاست . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 12:39 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-حسن روحانی در نشست هم اندیشی مدیران ارشد، بر اساس یک خبر دقیق! گفـت: «وزیر ارتباطات اعلام کرده است که در فضای مجازی بیش از دو میلیون اشتغال ایجاد شده است

طفلک خسته بوده و شب کم خوابیده است، زیرا صبحها، طبق ساعت اداری خود!، بعد از ساعت 9 صبح به محل کار می رود و ساعت 13هم به قصد منزل اشرافی خود در ولنجک، برای شنا در استخر و برنامه های جانبی، از ریاست جمهوری خارج می شود! لذا سرشان گیج رفته و آمار 200 هزار وزیر را بیش از 2 میلیون رؤیت کرده است!

2-حسن روحانی گفت: «کسی که از وظیفه قانونی خود بخاطر تلفن و اخم یک نفر می‌ترسد و عقب‌نشینی می‌کند، حق ندارد در صندلی بماند و این مسئولیت بر او حرام است

 گویند؛ فردی از خودرو خود خم شد و از یک دستگاه وانت، هندوانه ای برداشت و مشغول خوردن شد، کسی او را دید و به او اعتراض کرد و گفت: "خوردن هندوانه دزدی حرام است"! هندوانه دزد گفت: من بخاطر خنکی اش می خورم، نه حرام بودنش! لذا مسئولینی که از اخم دستگاه نظارتی می ترسند، یحتمل یا مدرک دکترای حقوقشان را با تخلف و تقلب کسب کرده اند، یا برادرش سابقه دزدی دارد و از اموال دزدی به او هم داده است! از چهره گوینده معلوم بود! راستی؛ چرا حاج حسن همچنان بر صندلی حرام تکیه زده؟!

3-حسن روحانی گفت: «می‌آیند به من گزارش می‌دهند که آب کم است خوب من چه باید بکنم، مگر نمی‌دانم که با کم‌آبی مواجه‌ایم.»

یک آدم دروغگویی مدتی قبل به مردم وعده داد، که بعد از اجراء برجام، تحریمهای ظالمانه می رود و مشکل آب آشامیدنی مردم حل می شود! آیا حاج حسن آن فرد دروغگو را می شناسد و حاضر است، به مردم معرفی نماید؟! راسنی، چرا مدیران روحانی استعفاء دهند، اما خودش که دروغ گفته استعفاء ندهد؟! حسن، تو دیگه کی هستی؟!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ